اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خوزستان

پروانه استاندارد 3 واحد تولید مصالح ساختمانی باطل شد

خبرگزاری فارس: کار‌شناس اداره کل استاندارد خوزستان از ابطال سه پروانه کاربرد علامت استاندارد واحد تولیدی مصالح ساختمانی استان در تیر ماه سال جاری خبر داد.

پروانه استاندارد 3 واحد تولید مصالح ساختمانی باطل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد خوزستان، محمد جهانی اظهار داشت: مطابق ماده 4 قوانین و مقررات استاندارد و بر اساس روش اجرایی صدور، تمدید و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد، گواهی استاندارد واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی با نام‌های تجاری ماهشهر بتن، ارسا ساختمان و ایران سفال باطل شد.

وی افزود: پروانه کاربرد علامت استاندارد واحد تولیدی ماهشهر بتن برای فرآورده بتن آماده با رده مقاومتی (C25) و پایین‌تر با نام تجارتی ماهشهر بتن، واحد تولیدی ارسا ساختمان تولید کننده فرآورده بتن آماده با رده مقاومتی (C30) و پایین‌تر و واحد تولیدی آجر رومان برای تولید فرآورده آجر رسی ماشینی سوراخ دار توکار باربر با نام تجاری ایران سفال باطل شده است.

وی یکی از وظایف سازمان استاندارد را نظارت بر کیفیت تولیدات صنعتی و انطباق ویژگی‌های این تولیدات با موازین استاندارد عنوان کرد و اظهارداشت: در این راستا گشت‌های بازرسی نسبت به کنترل خطوط تولید و مراکز عرضه و نمونه برداری از تولیدات اقدام می‌کنند.

به گفته جهانی، در این بازرسی‌ها پروانه کاربرد علامت استاندارد واحدهایی که در طول سال نتوانند به رعایت استانداردهای تعیین شده در خط تولید بپردازند باطل خواهد شد.

وی تاکید کرد: هموطنان می‌بایست در هنگام استفاده از هر نوع کالایی حتماً از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل نمایند

این کار‌شناس اداره کل استاندارد خوزستان تصریح کرد: اداره کل استاندارد به عنوان متولی تعیین کیفیت کالا اهتمام جدی در استانداردسازی واحدهای تولیدی و نیز اعلام و معرفی عمومی تولیدکنندگان متخلف و فاقد نشان استاندارد و نیز ارجاع آنان به مراجع ذیصلاح قضایی را دارد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول