اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

استانداردسازی تولیدات داخلی به فرهنگ تبدیل شود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: در سال حمایت از تولید ملی وظیفه ما نیز سنگین‎تر شده و باید تلاش کنیم تولیدات داخلی را به بالاترین سطح استانداردها برسانیم و این امر باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

استانداردسازی تولیدات داخلی به فرهنگ تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات استان بوشهر اظهار داشت: تولید باید بر مبنای استاندارد و صادرات باشد و اگر این رویکرد را در هر حوزه‎ای در دستور کار خود قرار دهیم بدون شک منویات مقام معظم رهبری و شأن ایران اسلامی محقق می‎شود.

وی تصریح کرد: کالاهایی که در داخل تولید می‎شوند، در ابتدای مراحل تولید از کیفیت خوبی برخوردارند اما پس از مدتی دچار کاهش کیفیت، کاستی و افزایش کمیت می‎شوند و این در شأن ایران و ایرانی نیست.

جهانبخش گفت: باید فرهنگ صادرات با همه ابعادش در جامعه جاری شود و با در نظر گرفتن افق بلندمدت و گذشتن از منافع خود، جایگاه و منافع ملی را در عرصه بین‎المللی در نظر بگیریم.

وی اضافه کرد: باید گام به گام به سمتی برویم که هوشمندانه، عالمانه، هدفمند و با تولید کالای باکیفیت و دانش‎بنیان خودمان را در بازارهای جهانی تحمیل کنیم.

جهانبخش یادآور شد: با همه مشکلات توانستیم با تولیدات داخلی تحریم‎ها را پشت سر بگذاریم و با تولید باکیفیت کالاها اثرات تحریم‎ها را به حداقل رسانده‎ایم.

استاندار بوشهر گفت: شأن ما به‌عنوان ایرانی تولید کالاهای ایرانی نه با استانداردهای روز بلکه فوق استانداردها است.

جهانبخش اظهار داشت: استان بوشهر با برخورداری از قابلیت‎های چشمگیر در حوزه‎های مختلف باید سهم قابل قبولی در صادرات کشور داشته باشد.

استاندار بوشهر گفت: یکی از ظرفیت‎های خوبی که در منطقه و دنیا می‎توانیم داشته باشیم، خواهرخواندگی با کشورهای همسایه حوزه خلیج فارس است که به عنوان یک فرصت می‎تواند یکی از بسته‎های مناسب در راستای صادرات پایاپای باشد.

وی تصریح کرد: این امر باید ظرف شش ماه آینده ساماندهی و نتایج آن اعلام شود.

جهانبخش افزود: با توجه به مشکلاتی که در حوزه آبزیان بویژه میگو در استان بوشهر وجود دارد امیدواریم بسته حمایتی میگو هر چه سریع‎تر اعلام و مشکلات این حوزه نیز برطرف شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول