اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل سفر مقام معظم رهبری انجام می‌شود

احداث 9 سالن استاندارد و مجهز ورزشی در کنگان

خبرگزاری فارس: جانشین مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در امور اجرایی از احداث 9 سالن استاندارد و مجهز ورزشی در کنگان از محل سفر مقام معظم رهبری خبر داد.

احداث 9 سالن استاندارد و مجهز ورزشی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عباس دولتی‌زاده در نشست بررسی طرح‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در شهرستان کنگان اظهار داشت: بدون تردید سفر مقام معظم رهبری به پارس جنوبی از اهمیت و ارزش بسیار زیادی برخوردار است و باید نهایت بهره و استفاده را از برکات این سفر ببریم.

وی افزود: مصوبات بسیار خوب و ارزشمندی برای توسعه و عمران شهری و روستایی و توسعه زیرساخت‌های مختلف بهداشتی و درمانی و آموزشی و ورزشی و... برای رشد و پیشرفت شهرستان کنگان داشته‌ایم که باید در اجرای این طرح‌ها اهتمام ورزیم.

جانشین مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در امور اجرایی از اجرای 19 پروژه هادی روستایی در کنگان خبر داد و بیان داشت: این تعداد پروژه از محل سفر مقام معظم رهبری در دست اجراست.

دولتی‌زاده خاطر نشان کرد: اجرای پنج پروژه احداث و نوسازی مدارس به منظور گسترش آموزش و پرورش و افزایش امکانات تحصیلی آینده‌سازان منطقه از دیگر مصوبات ارزشمند این سفر است.

وی از احداث 9 سالن استاندارد و مجهز ورزشی در کنگان خبر داد و گفت: احداث سالن‌های ورزشی در رشد و توسعه شهرستان تاثیر بسیار زیادی دارد.

این مسئول عنوان کرد: اجرایی شدن این مصوبات اثر مثبت و برجسته‌ای در زندگی مردم این منطقه خواهد داشت و همه باید در این مسیر تلاش بیشتری کنیم.

دولتی‌زاده متذکر شد: از آنجا که اجرای این پروژه‌ها موجب تحول در بخش‌های مختلف عمرانی و زیرساختی این شهرستان خواهد شد از این رو تعامل و هماهنگی مقامات شهرستان کنگان و استان بوشهر با سازمان منطقه ویژه پارس کارآمد و اثرگذار است.

وی اذعان داشت: برای اجرایی شدن این پروژه‌های مهم و زیرساختی بیش از 24.5 میلیارد تومان از سوی صنعت نفت اختصاص یافته که امیدوار هستیم با تلاش و همدلی مسئولان در کمترین زمان تخصیص یابد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول