اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آب و فاضلاب مازندران:

آزمایش سلامت آب در مازندران منطبق بر استاندارد جهانی است

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: در حال حاضر آزمایش سلامت آب در مازندران براساس استانداردهای جهانی در حال انجام است.

آزمایش سلامت آب در مازندران منطبق بر استاندارد جهانی است

رضا فکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری گفت: 10 آزمایشگاه مجهز در مرکز استان و شهرستان‌های بهشهر، بابل، آمل، نور، نوشهر، تنکابن، رامسر، قائمشهر و سوادکوه در امر کنترل کیفیت آب آشامیدنی شهرهای استان خدمات‌رسانی به مردم را در دستور کار قرار داده است.

وی بیان داشت: این آزمایشگاه‌ها علاوه بر اینکه کنترل کیفیت آب شرب مردم را انجام می‌دهد این آمادگی را دارد که دیگر خدمات مربوط به مردم استان در زمینه آب را انجام و نتایج آزمایشات انجام شده را در حد قابل قبول و استاندارد اعلام کند.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب مازندران با اشاره به بعد مسافت شهرها و پراکندگی جمعیت در استان مازندران خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب در راستای تمرکززدایی نسبت به تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه‌های باکتریولوژی در بیشتر امورها و آزمایشگاه‌های مشترک میکروبیولوژی و فیزیک و شیمیایی آب و فاضلاب در شهرهای بزرگ استان اقدام کرده است.

فکری راه‌اندازی این آزمایشگاه‌ها را گام مثبتی در راستای تحقق خواسته‌ها و مطالبات مشترکان شرکت آبفای مازندران عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آزمایش سلامت آب در مازندران براساس استانداردهای جهانی در حال انجام است، گفت: با استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاه نیز با قابلیت اندازه‌گیری PH، کدورت، هدایت الکتریک، سختی کل، کلسیم، منیزیم، نیترات و آمونیاک محقق شده است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب مازندران از تجهیز و راه‌اندازی یک آزمایشگاه میکروبی و شیمیایی سیار در استان خبر داد و اذعان داشت: برای راه‌اندازی این آزمایشگاه‌ها 200 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول