اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان زنجان:

آموزش کودکان موجب تاثیرگذاری مباحث استاندارد در جامعه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: آموزش کودکان موجب تاثیرگذاری مباحث استاندارد در جامعه می‌شود.

آموزش کودکان موجب تاثیرگذاری مباحث استاندارد در جامعه می‌شود

داود کارگرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل استاندارد استان زنجان اقدامات بسیاری را در زمینه فرهنگ‌سازی و همچنین بحث آموزش مباحث استاندارد انجام داده است.

وی افزود: بحث فشارسنج‌ها و کالیبراسیون محیط‌های پزشکی از جمله اقداماتی است که توسط اداره کل استاندارد صورت گرفته است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان تصریح کرد: نحوه کالیبره کردن فشارسنج‌ها به گونه‌ای است که یک سری دستگاه‌های کالیبره شده وجود دارد که درست کار می‌کنند و در صورتی که فشارسنج‌های مذکور کالیبره نباشند، این دستگاه‌ها نشان می‌دهند.

وی همچنین با هشدار به فروشندگان و عرضه‌کنندگان کالاها که اقدام به عرضه کالاهای غیراستاندارد می‌کنند، افزود: اداره کل استاندارد در صورتی که مشاهده کند فروشنده‌ای اقدام به عرضه کالای غیراستاندارد می‌کند، نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام خواهند کرد.

کارگرزاده در ادامه با اشاره به بحث آموزش دانش‌آموزان و کودکان در زمینه استاندارد اضافه کرد: با تحقیقات صورت گرفته بهترین تاثیرگذاری در زمینه آموزش جامعه در بحث استاندارد با آموزش کودکان و دانش‌آموزان حاصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اداره کل آموزش و پرورش همکاری مطلوبی با اداره کل استاندارد در زمینه آموزش دانش‌آموزان دارد، اضافه کرد: تاکنون اقدامات مطلوبی در این زمینه صورت گرفته است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان دیوارنویسی مدارس و همچنین مرتبط کردن داستانهای شیرین کودکانه را با مباحث استاندارد از اقدامات اداره کل استاندارد در زمینه دانش‌آموزان و کودکان عنوان کرد و افزود: حتی در یکی از مدارس استان نیز اقدام به شماره‌گذاری با آرم استاندارد شده است تا دانش‌آموزان هر چه بیشتر با مباحث استاندارد آشنا شوند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول