اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر فنی کل مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان:

سالن‌ها و تجهیزات در همدان از استاندارد برخوردار است

خبرگزاری فارس: ناظر فنی کل بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان گفت: سالن‌های برگزاری مسابقات و تجهیزات این سالن‌ها از استاندارد برخوردار بود و هیچ گونه مشکلی در این بخش نداشتیم.

سالن‌ها و تجهیزات در همدان از استاندارد برخوردار است

اسدالله خاکپور در حاشیه برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی پسر دانشگاه فرهنگیان در همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس این دوره از مسابقات را یکی از بهترین دوره‌های مسابقات ورزشی دانشجویان دانست و افزود: در برگزاری این دوره از مسابقات هیچگونه کمبودی در تجهیزات احساس نشد و کیفیت برگزاری مسابقات به نسبت سال‌های گذشته از وضعیت مناسبی برخوردار بود.

وی در ادامه یادآور شد: میزبانی همدان در محل‌های اسکان و برگزاری مسابقات و نحوه برخورد با سرپرستان، میهمانان و ورزشکاران مناسب بوده و داوران بومی حاضر در مسابقات شاخص و از داوران ملی و بین‌المللی بوده‌اند.

ناظر فنی کل بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان از برگزاری مسابقات دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در قالب المپیادهای ورزشی از سال آینده خبر داد و افزود: مسئولان پردیس‌ها و دانشکده‌های دانشگاه فرهنگیان باید پیش‌بینی‌های لازم را از لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مسابقات انجام دهند تا دانشجویان بتوانند تمرینات بهتر و با کیفیت بالاتر در المپیادهای ورزشی سال‌های آینده به رقابت بپردازند.

وی اضافه کرد: با توجه به نوپا بودن دانشگاه امکان رقابت مطلوب دانشجویان به علت بی‌تجربگی وجود خواهد داشت لذا وجود مربیان مجرب با درجات بین‌المللی الزامی است.

خاکپور در پایان از مسئولان برگزاری مسابقات در پردیس شهید مقصودی همدان و مجتمع پیامبر اعظم (ص) تهران به عنوان برنامه‌ریز مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول