اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از مهرماه امسال

استاندارد اجباری مصالح ساختمانی در خوزستان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد خوزستان از آغاز اجرای استانداردهای ساختمان و کنترل جوش اسکلت‌های فلزی از ابتدای شش ماهه دوم سال 1391 خبر داد.

استاندارد اجباری مصالح ساختمانی در خوزستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره استاندارد خوزستان، رضا دهدشتی زاده در سومین جلسه کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی استان اظهارداشت: اقدامات اولیه آموزش، اطلاع ‏رسانی و تایید صلاحیت شرکت‌های بازرسی جوش به منظور کنترل جوش اسکلت‌های ساختمانی آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به گستردگی و اهمیت اسکلت‏های فلزی در سطح استان خوزستان و ضعف موجود در اجرای جوشکاری این گونه سازه‏ها ، اجرای این استاندارد می‏تواند تاثیر بسزایی در کیفیت ساخت و سازهای شهری داشته باشد .

دهدشتی زاده همکاری و هماهنگی دستگاه‏های مجری و دست‏اندرکاران ساختمان اعم از سازمان نظام مهندسی ساختمان، اداره راه و شهرسازی، شهرداری‏ها و دفتر فنی استانداری را برای اجرای صحیح این استاندارد غیرقابل انکار دانست.

وی همچنین از هموطنان خوزستانی خواست تا با خرید مواد و مصالح دارای نشان استاندارد هم نسبت به تامین سلامت ساختمان اقدام کنند و هم با توجه به همکاری ناظران و پلیس‏های ساختمان به منظور کنترل استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها موجبات توقیف عملیات اجرای ساختمان را فراهم نکنند.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول