اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کنگان خبر داد

تخصیص 20 میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی کنگان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار کنگان از تخصیص 20 میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی کنگان خبر داد.

تخصیص 20 میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان عباس پاریابی شامگاه پنج‌شنبه در نشست تنظیم بازار کنگان اظهار داشت: تامین رفاه مردم و توجه به دغدغه‌های معیشتی مردم از مهم‌ترین رویکردهای مسئولان است.

وی افزود: رضایت‌مندی اقشار مختلف جامعه و توجه به خواسته‌های این عزیزان در دستور کار مسئولان شهرستان قرار دارد و امیدوار هستیم به نتایج خوبی برسیم.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: ساماندهی وضعیت مرغ و توزیع مناسب مرغ در شهرها و روستاهای مختلف کنگان از برنامه‌هایی است که طی چند روز گذشته انجام گرفته است.

پاریابی تصریح کرد: در حال حاضر مرغ منجمد سهمیه شهرستان کنگان به روز جذب شده و بر اساس برنامه ارائه شده به اداره صنعت، معدن و تجارت در سطح شهرستان در حال توزیع است و روزهای آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: بر اساس هماهنگی به عمل آمده از امروز مرغ گرم نیز بر مبنای سهمیه تخصیصی وارد شهرستان می‌شود که به محض جذب بین شهروندان توزیع خواهد شد.

معاون فرماندار کنگان در ادامه با تاکید بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی اذعان داشت: استفاده از ظرفیت‌های حوزه نفت و گاز باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد و همه باید کمک کنند.

پاریابی افزود: استفاده بهینه از ظرفیت کشاورزی در شهرستان نیز امر مهمی است که باید مورد عنایت و توجه مسئولان در شهرستان کنگان قرار گیرد.

وی از تخصیص بیش از 20 میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی کنگان خبر داد و گفت: با این میزان تسهیلات فرصت‌های شغلی بسیار خوبی در حوزه کشاورزی ایجاد می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار کنگان از ایجاد 35 فرصت شغلی جدید در کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: 29 شغل در حوزه کشاورزی و شش شغل در حوزه شیلات از جمله شغل‌های جدیدی است که در کنگان ایجاد شده است.

این مسئول در پایان متذکر شد: از همه ظرفیت موجود برای توسعه و پیشرفت شهرستان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول