اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی خبر داد

افزایش 4.5 میلیون تنی تولیدات بخش کشاورزی و دامی آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی از افزایش 4.5 میلیون تنی تولیدات بخش کشاورزی و دامی در طول سه دهه اخیر خبر داد.

افزایش 4.5 میلیون تنی تولیدات بخش کشاورزی و دامی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود محمدیان در جمع رؤسای مراکز آموزشی و مدیران هماهنگی ترویج جهادکشاورزی شمال‌غرب کشور در تبریز، ضمن ارائه گزارشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشاورزی استان به پس‌روی آب دریاچه ارومیه اشاره کرد و افزود: سازمان جهادکشاورزی استان در خصوص پسروی آب دریاچه ارومیه تمهیداتی ویژه اندیشیده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به افزایش 4.5 میلیون تنی تولیدات بخش کشاورزی و دامی در طول سه دهه اخیر اظهار کرد: استان آذربایجان‌شرقی در بخش تولید سیب، انگور ، پیاز و سیب‌زمینی و نیز تولید گوشت مرغ و تخم‌مرغ جزو اولین‌ها در کشور است.

پیمان فلسفی مشاور وزیر و معاون ترویج و آموزش سازمان تحقیقات، ترویج و آموزش وزارت جهادکشاورزی ضمن اشاره به اهمیت ترویج و آموزش افزود: فضای کار در کشاورزی امروزه به سمتی پیش می‌رود که نیازمند توانمندسازی افراد دخیل در بخش کشاورزی است. 

وی با اشاره به اینکه طرح توسعه کشاورزی در رأس کار وزارت جهادکشاورزی است خاطرنشان کرد : آموزش، ترویج و تحقیق محور توجه مسئولان کشوری است و حضور کارشناسان متخصص در عرصه آموزش و ترویج باید مستمر شود.

معاون ترویج و آموزش سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به لزوم حضور مستمر و مداوم نیروهای عملیاتی در عرصه کشاورزی گفت:70 درصد نیروهای عملیاتی و افراد تاثیرگذار در بخش کشاورزی باید در کنار کشاورز و در مزرعه باشند.

وی طرح افزایش حضور کارشناسان متخصص را در عرصه کشاورزی از طرح‌های در دست اجرا دانست و افزود: این طرح به رشد و توسعه پایدار کشاورزی منجر می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول