اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس تاکید کرد

استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای تامین آب کشاورزی فارس

خبرگزاری فارس: استاندار فارس: باید از ظرفیت‌های قانونی که برای حل مشکلات تامین آب در این استان پیش‌بینی شده است به بهترین شکل استفاده کنیم.

استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای تامین آب کشاورزی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق‌عابدین در هشتمین جلسه ستاد اجرایی طرح توسعه بخش کشاورزی این استان با تاکید بر حل مشکل تامین آب طرح‌های توسعه بخش کشاورزی توسط شرکت آب منطقه‌ای فارس، اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های قانونی که برای حل مشکلات تامین آب در این استان پیش‌بینی شده است به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی خواستار بررسی تمام راه‌کارهای تامین آب در این استان شد و  شرکت آب منطقه‌ای فارس را مکلف کرد در مدت مشخص شده میزان آبی را که برای طرح توسعه بخش کشاورزی قابل تامین است، اعلام کند.

استاندار فارس همچنین خواستار تقویت کارگروه توسعه بخش کشاورزی در شهرستان‌های این استان شد و بر حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مربوطه در جلسات مشترک فرمانداران به منظور روشن‌شدن ابعاد مختلف طرح توسعه بخش کشاورزی این استان تاکید کرد.

در این جلسه روند بررسی طرح‌های توسعه بخش کشاورزی در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان‌ها، گروه کارشناسی ستاد اجرایی طرح توسعه و بانک کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و به منظور بهبود شرایط تهیه، ارزیابی و اجرای طرح‌ها، مقرر شد حضور مشاوران دارای صلاحیت در مراحل مختلف تهیه و اجرای طرح مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول