اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خدابنده:

طرح توسعه کشاورزی از اساسی‌ترین اقدامات دولت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خدابنده گفت: طرح توسعه کشاورزی یکی از اساسی‌ترین اقداماتی است که دولت خدمتگزار در دستور کار خود قرار داده است.

طرح توسعه کشاورزی از اساسی‌ترین اقدامات دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از خدابنده، نورالدین رفیعی عصر امروز جلسه ستاد کار گروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان خدابنده، کشاورزی را یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین بخش‌های پیشرفت کشور و موتور محرک رشد اقتصادی، اشتغالزایی و توسعه شهرستان دانست.

وی کشاورزی را یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین بخش‌ها برای اشتغالزایی و توسعه شهرستان دانست و گفت: با برنامه‌ریزی و حل مشکلات کشاورزان، بخش کشاورزی خدابنده را رونق بیشتری می‌دهیم.

وی تصریح کرد: طرح توسعه کشاورزی یکی از طرح‌های بزرگ و ارزشمند است، که با اجرای آن، شاهد رونق تولیدات کشاورزی و ارتقای سطح بهره‌وری در این بخش خواهیم بود.

وی گفت: بر همین اساس، ما نهایت تلاش خود را برای رونق کشاورزی شهرستان به کار خواهیم بست و با برگزاری منظم جلسات ستاد طرح توسعه بخش کشاورزی، موانع را از پیش روی فعالان این عرصه بر می‌داریم.

در این جلسه تعداد 45 طرح به تصویب رسید، که با تسهیلات بانکی به مبلغ یک میلیارد و 350 میلیون ریال، ایجاد اشتغال خواهد شد.

همچنین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر خدابنده با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای ستاد شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان خدابنده در این جلسه با اشاره به جلوگیری از روزه خواری و حفظ حریم ماه مبارک رمضان گفت: لازم است نظارت کاملی بر کنترل قیمت‌ها و تامین ارزاق عمومی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان انجام شود.

همچنین در ابتدای این جلسه، امام جمعه قیدار نیز هدف از تداوم کار این ستاد را احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در بین آحاد مردم و جامعه دانست.

حجت‌الاسلام علی طهماسبی اظهار امیدواری کرد، که با ترویج و گسترش این فریضه و فرهنگ متاثر از آن، جامعه‌ای پویا، سالم و همراه با مشارکت و اقبال مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول