اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شادگان در مجلس:

اداره گذرنامه در گمرک شادگان مستقر شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: با استقرار اداره گذرنامه در گمرک این شهرستان زمینه‌های مبادله کالا به بنادر برون مرزی گسترش داده می‌شود.

اداره گذرنامه در گمرک شادگان مستقر شود

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: شهرستان شادگان با وجود برخورداری از ظرفیت‌های بالای اقتصادی، تجاری و اجتماعی در بسیاری از زمینه‌ها مغفول مانده است.

وی افزود: این منطقه با برخورداری از منابع غنی نفت، تالاب بین‌المللی و گمرک می‌تواند در رونق و آبادانی بخش‌های مختلف همچنان چون نگینی در استان خوزستان بدرخشد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گمرک این شهرستان داخلی بوده و تنها مبادله و واردات و صادرات را با بنادر داخل کشور انجام می‌دهد، با وجود اینکه این گمرک می‌تواند با ظرفیت‌های بالقوه موجود بهتر و مؤثرتر عمل کند.

وی اضافه کرد: در این راستا مسئولان ملی و استانی باید با ارائه تمهیدات و تصمیمات لازم، زمینه‌های مبادله کالا در گمرک شهرستان را به برون مرزی گسترش داده و زمینه‌های رونق و آبادانی منطقه را بیش از پیش فراهم سازند.

تمیمی با بیان اینکه باید اداره گذرنامه در گمرک این شهرستان مستقر شود، عنوان کرد: تعامل کالاها از طریق گمرک شادگان با بنادر ماهشهر، گناوه، دیلم، بندرعباس و هندیجان محصول بهینه‌ای برای این شهرستان ندارد.

وی ادامه داد: البته در هفته آینده مقرر شده که جلسه‌ای با حضور مسئولان بنادر استان خوزستان و معاون وزیر راه و ترابری در خصوص گمرک این شهرستان و ارائه تصمیمات لازم گرفته شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گمرک شادگان همه مستندات لازم را برای استقرار اداره گذرنامه در خود داشته و در این میان تنها همت مسئولان امر می‌تواند گامی مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول