اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان خبر داد

اختصاص اعتبار 18 میلیارد تومانی تملک دارایی به شادگان

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان از تخصیص اعتبار 18 میلیارد و 300 میلیون تومانی تملک دارایی سال 91 به اجرای پروژه‌های عمرانی این شهرستان خبر داد.

اختصاص اعتبار 18 میلیارد تومانی تملک دارایی به شادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سعید فیوضی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی که با حضور مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اعتبار تملک دارایی سال 91برای انجام پروژه‌های عمرانی شادگان 18 میلیارد و 300 میلیون تومان است.

وی افزود: این اعتبار نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته که این امر به مراتب نشان دهنده توجه و نگاه دولت به عمران و آبادی بخش‌های مختلف شهرستان شادگان است.

فرماندار شادگان تصریح کرد: هر چند که این اعتبارات جوابگوی رفع مشکلات شهرستان نیست ولی سعی می‌کنیم که حداکثر بهره را از آن برده و در راستای حذف محرومیت و کمبودهای شهرستان تلاش کنیم.

*دستگاه‌های اجرایی بلافاصله نسبت به جذب اعتبارات اقدام کنند

وی با بیان اینکه عمده‌ترین اعتبارات به بخش‌های راه و ترابری، بنیاد مسکن، آموزش و پرورش و نوسازی مدارس شهرستان اختصاص داده شده است، گفت: امیدواریم که دستگاه‌های اجرایی شهرستان که اعتبارات برای آنها در نظر گرفته شده است، بلافاصله نسبت به پیگیری موافقت‌نامه‌های پروژه‌ها با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه از استان خوزستان اقدام کنند.

فیوضی همچنین عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان هر چه نسبت به جذب اعتبارات روزدتر اقدام کنند، می‌توانند در پیشبرد اهداف اجرایی و مورد نظر خود در تعالی و ارتقای بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول