اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان:

روستاهای شادگان ظرف مدت یک ماه ساماندهی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان در بازدید از روستاهای این منطقه گفت: روستاهای شادگان ظرف مدت یک ماه توسط اداره آبفار و راه و ترابری شهرستان باید ساماندهی شود.

روستاهای شادگان ظرف مدت یک ماه ساماندهی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سعید فیوضی صبح امروز در بازدید از روستاهای آبشار، دهستان، نهر سلطان و نهر حنه واقع در شهرستان شادگان که با حضور مسئولان محلی انجام شد، اظهار کرد: ساکنان روستاها زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند و دارای مشکلات و کمبودهای زیادی هستند که باید با پیگیری و حمایت مسئولان در راستای برطرف کردن آنها اقدام کرد.

وی افزود: روستاهای آبشار، دهستان، نهر سلطان و نهر حنه واقع در این شهرستان نیز از نقصان‌هایی نظیر کمبود آب مصرفی رنج می‌برند که باید این مسئله با تعامل مضاعف آبفار شهرستان برطرف شود.

فرماندار شادگان اضافه کرد: این موضوع باید ظرف مدت یک‌ماه توسط اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان حل و روند اجرای کار آن به فرمانداری اطلاع داده شود.

وی با بیان اینکه روستاییان حکم ریشه‌ای شهرها را بر عهده دارند، گفت: توسعه شبکه برق و تعریض جاده این مناطق نیز از دیگر موضوعاتی است که باید توسط اداره راه و ترابری شهرستان در موعد مقرر یک ماهه انجام شود.

فیوضی همچنین عنوان کرد: در راستای رفع مشکلات موجود در شهر و روستاها باید با تمام توان دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر تعامل داشته باشند و تفرقه و سهل‌انگاری را کنار بگذارند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول