اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان خبر داد

برگزاری همایش استانی "شعر الغدیر" در شادگان

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان از برگزاری همایش استانی "شعر الغدیر" در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش استانی "شعر الغدیر" در شادگان

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: شهرستان شادگان با وجود کمبود امکانات اجتماعی و عدم اختصاص اعتبارات مکفی فرهنگی، در بخش شعر و ادبیات از بسیاری شهرهای هم‌طراز و حاضر در استان خوزستان پیشی گرفته است.

وی افزود: این منطقه با برخورداری از مردمی فرهنگ‌دوست و شاعر در راستای بخش ادبیات در استان و حتی کشور بسیار خوش درخشیده و در این زمینه نیازمند حمایت بیش از پیش مسئولان است.

فرماندار شادگان تصریح کرد: در همین راستا در طول سال معمولاً دو یا سه بار میزبانی همایش و جشنواره ادبیات و شعر را بر عهده گرفته و همایش استانی "شعر الغدیر" نیز برگی زرین در همین خصوص است.

وی اضافه کرد: این همایش استانی با حضور 13 شاعر برتر خوزستان در روز پنج‌شنبه همزمان با ولادت حضرت مهدی موعود برگزار شد و در آن شاعران از سراسر شهرهای استان حضور به هم رساندند.

فیوضی خاطرنشان کرد: مطمئناً برگزاری چنین برنامه‌هایی در راستای ارتقای بخش ادبیات و شعر منطقه و تشویق جوانان به این زمینه‌ها بسیار مؤثر است که مسئولان مرتبط باید این مهم را مدنظر قرار دهند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با اقدام صورت گرفته بتوان جوانان منطقه را بیش از پیش در راستای حمایت از هنر و فرهنگ پیش برد و با این حرکت گامی مؤثر در شکوفایی استعدادهای آنها برداشت.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول