اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طرح فولاد شادگان:

تجهیزات بخش فولادسازی وارد سایت فولاد شادگان شد

خبرگزاری فارس: مدیر طرح فولاد شادگان گفت: تجهیزات کوره و کوره پاتیلی بخش فولادسازی، وارد سایت فولاد شادگان شد.

تجهیزات بخش فولادسازی وارد سایت فولاد شادگان شد

کریم رستمی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: طرح فولاد شادگان یکی از مهم‌ترین طرح‌های صنعتی حال حاضر در شادگان است که تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

مدیر طرح فولاد شادگان خاطرنشان کرد: تجهیزات کوره و کوره پاتیلی(EAF, LF) ساخته شده توسط  بهترین سازندگان داخل و خارج کشور است که با پیگیری‌های صورت گرفته به طور کامل تأمین و وارد سایت طرح فولاد شادگان شده‌اند.

رستمی‌زاده در خصوص زمان نصب و وارد مدار تولید شدن این شرکت نیز تصریح کرد: مهمترین بخش هر پروژه ساخت و تأمین تجهیزات است نصب و راه‌اندازی با مشکلاتی کمتر از فرآیند تأمین و در زمانی کمتر قابل انجام است و می‌توان امیدوار شد بخش فولادسازی یا فاز دو این شرکت طبق برنامه پیش بینی شده تکمیل و راه‌اندازی شود.

وی گفت: ترخیص تجهیزات طرح فولاد شادگان، با مساعدت و پشتیبانی جدی مدیران محترم شرکت ملی فولاد ایران، اداره صنعت، معدن و تجارت خوزستان و گمرک بندر امام (ره) در مدت زمان خیلی کمی انجام گرفته است.

مدیر طرح فولاد شادگان اظهار کرد: ارزش ریالی و ارزی تجهیزات تامین شده درصد بالایی از پروژه فولادسازی را تشکیل می‌دهند.

رستمی‌زاده در ادامه اظهار کرد: با ورود تجهیزات طرح فولاد شادگان، انشاالله  گردش نقدینگی پروژه افزایش پیدا خواهد کرد و مابقی  تجهیزات مورد نیاز و در حال ساخت پروژه سریعتر تأمین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های اجرایی مرتبط با این تجهیزات نیز با نهایی شدن مرحله تأمین، در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود.

مدیر طرح فولاد شادگان  تصریح کرد: سال جدید را در زمین تأمین تجهیزات وهمچنین نهایی کردن فعالیت‌های زیربنایی خوب شروع کردیم و با یاری خدا و با استمرار این روند شتاب بیشتری به اجرای پروژه نیز داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح فولاد شادگان جزو طرح‌های مهر ماندگار دولت است گفت: امیدواریم تا پایان سال‌جاری بخش‌های مهمی از فعالیت‌های طرح فولاد شرکت طبق برنامه پیش‌بینی شده به پایان برسد.

انتهای پیام/س/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول