اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان:

کشتارگاه دام شادگان ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان گفت: در راستای افزایش ضریب بهداشتی شهرستان، کشتارگاه دام منطقه ساماندهی می‌شود.

کشتارگاه دام شادگان ساماندهی می‌شود

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در راستای مصوبات شورای سلامت استان خوزستان و تشکیل جلسات متعدد در شهرستان، ارتقای وضعیت بهداشتی این شهرستان در دستور کار مسئولان امر قرار گرفته است.

وی افزود: ضریب بهداشتی این شهرستان ارتقا نمی‌یابد مگر با تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و شهروندان که امیدواریم با تحقق این امر به زودی شاهد روند رو به رشد بهداشت و سلامت در منطقه باشیم.

فرماندار شادگان با اشاره به مصوبات جلسات اخیر شورای سلامت در شهرستان تصریح کرد: در همین راستا اقدام به ساماندهی و بهسازی کشتارگاه دام شهرستان در دستور کار قرار دارد که به زودی با تأمین اعتبار مورد نیاز از استان عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: در این زمینه شهرداری موظف به نصب اصطبل انتظار دام و دو دستگاه کولر و تهویه هوا برای این مکان است که در صورت تعیین زمان و موعد مقرر باید انجام و راه‌اندازی شود.

فیوضی همچنین عنوان کرد: در راستای افزایش ضریب بهداشت و سلامت، شبکه دامپزشکی و بهداشت و درمان شهرستان باید اقدامات پایشی و بهداشتی خود را تشدید بخشند و با این روند از بروز هرگونه بیماری مشترک بین دام و انسان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول