اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان شادگان:

شادگان از ضریب امنیت بالایی برخوردار است

خبرگزاری فارس: دادستان شادگان گفت: شهرستان شادگان از ضریب امنیت بالایی برخوردار است.

شادگان از ضریب امنیت بالایی برخوردار است

محسن مرادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: با اراذل و اوباش و هر مجرمی که قصد بر هم زدن نظم عمومی را داشته باشد برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شهروندان این منطقه تعامل مطلوبی با بخش امنیتی شهرستان برای برقراری نظم و امنیت عمومی دارند، افزود: برخورد با مجرمان حرفه‌ای، سابقه‌دار و افراد مخل امنیت، به‌صورت جدی از ابتدای سال 89 در اولویت و دستور کار قرار گرفته است.

دادستان شادگان با اشاره به آمار برخی جرائم در این منطقه تصریح کرد: در حال حاضر آمار تیراندازی نسبت به سال‌های گذشته به‌صورت چشمگیری کاهش یافته که این موضوع در ملاقات‌های حضوری مردم فهیم و مسئولان با اینجانب بارها عنوان شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای قانون را در برخورد با متخلفان و قانون‌گریزان در سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم، اضافه کرد: به‌صورت جدی با باندهای مختلف مجرمان برخورد قانونی صورت می‌گیرد و در این راستا هیچ مسامحه‌ای به خرج نمی‌دهیم.

مرادیان در پایان عنوان کرد: از شهروندان می‌خواهیم در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهر و تعالی ضریب امنیتی در منطقه همواره دادگستری و نیروی انتظامی و دیگر مراجع امینتی ـ قضایی را در این شهرستان همراهی کنند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول