اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان:

سرشماری طرح پزشک خانواده شادگان در مرحله پردازش است

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان گفت: سرشماری طرح پزشک خانواده شهرستان در مرحله ثبت و پردازش است.

سرشماری طرح پزشک خانواده شادگان در مرحله پردازش است

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: سرشماری طرح پزشک خانواده در شهرستان شادگان با تعامل مطلوب شهروندان و موفقیت تمام به کار خود پایان داده و هم‌اکنون مراحل ثبت داده‌های اطلاعاتی را می‌گذراند.

وی افزود: تاکنون دو جلسه با پزشکان محلی در این خصوص برگزار شده و تمهیدات لازم برای اجرای کامل و مؤثر طرح در شهرستان اندیشیده شده است که البته امیدواریم با حمایت دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان این روند کاری سرعت بیشتری به خود گیرد.

فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: در این راستا با به‌کارگیری تعدادی کاربر کامپیوتر، اطلاعات مربوط به سرشماری طرح پزشک خانواده در شهرستان پردازش و ثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه با اجرای بهینه این طرح، شهروندان از خدمات رایگان پزشکی بهره‌مند می‌شوند، گفت: بسیاری از بیماران هزینه‌های گزاف درمانی را نمی‌توانند تحمل کنند و در این راستا از ادامه درمان خود سرباز می‌زنند.

فیوضی اضافه کرد: از شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای سرشماری و تعامل مطلوب با شهروندان کمال تشکر را داشته و از دیگر مدیران اجرایی شهرستان نیز می‌خواهیم بیش از پیش در اجرای طرح مذکور همکاری مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول