اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان:

7 هزار نفر در طرح نشاط و تعالی شادگان شرکت کرده‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان گفت: تاکنون بیش از 7 هزار نفر در طرح نشاط و تعالی این شهرستان شرکت کرده‌اند.

7 هزار نفر در طرح نشاط و تعالی شادگان شرکت کرده‌اند

لطف‌الله دورقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان به‌ویژه دانش‌آموزان این شهرستان، بسیج شادگان برنامه‌های مطلوب و مفرحی را با ایجاد پایگاه‌های نشاط و تعالی در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: آموزش قرآن، کلاس‌های اخلاق، احکام، آموزش‌های هنری و صنایع دستی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده و در حال اجرا در 68 پایگاه نشاط و تعالی در شهرستان است که با استقبال بسیار خوب جوانان رو به رو شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان تصریح کرد: 46 برنامه متنوع دیگر چون دینی، بصیرتی، معرفتی، سیاسی، فنی و حرفه‌ای، هنری، فرهنگی و بسیج سازندگی و اردویی از دیگر برنامه‌های اوقات فراغت تدارک دیده شده توسط این نهاد در شهرستان است.

وی با بیان اینکه طرح نشاط و تعالی در شهرستان از اوایل تیرماه آغاز و تا ابتدای شهریور ادامه دارد، اضافه کرد: ثبت‌نام از علاقمندان آغاز شده است و تاکنون بیش از 7 هزار نفر در این طرح شرکت کرده‌اند.

دورقی همچنین عنوان کرد: باید تابستانی مفرح و شاد برای دانش‌آموزان و قشر جوان و نوجوان فراهم آورد تا تفریحات ناسالم جایگزین برنامه‌های آموزشی و علمی و سرگرمی‌های مطلوب و مؤثر آنها نشود.

وی در پایان از خانواده‌ها خواست بیش از پیش فرزندان خود را برای تشویق در این دوره‌ها تشویق کنند و افزود: در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در تابستان باید همه دستگاه‌های اجرایی منطقه با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول