اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شادگان در مجلس:

55 میلیارد تومان اعتبار به طرح فولاد شادگان تزریق شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: 55 میلیارد تومان اعتبار به طرح فولاد این منطقه تزریق شد.

55 میلیارد تومان اعتبار به طرح فولاد شادگان تزریق شد

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: طرح فولاد شادگان طبق اصل 44 قانون اساسی قرار بود که به بخش خصوصی واگذار شود و با این روند ضرر بسیار زیادی به آن وارد می‌شد.

وی افزود: به همین منظور با رئیس جمهور صحبت کردم که چون دولت در این زمینه خیلی هزینه کرده است صلاح نیست به بخش خصوصی واگذار شود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از طرف دولت، هیئتی برای بازدید از طرح فرستاده شد و این پروژه با عنوان "طرح ماندگار" برای تکمیل و حمایت ویژه مالی به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه از اهمیت بسیار ویژه‌ای در استان و حتی کشور برخوردار است، گفت: با توجه به اینکه این طرح یکی از طرح‌های ماندگار دولت محسوب می‌شود دیگر از بحث فروش و واگذاری خارج و به تکمیل واحدهای در دست احداث مشغول است.

تمیمی با بیان اینکه به تازگی تأسیسات ویژه و جدیدی برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته است، گفت: بیش از 55 میلیارد تومان اعتبار جدید به پروژه فولاد شادگان تزریق شده است که امیدواریم با این تأمین اعتبار هر چه سریع‌تر روند اجرایی و تکمیل آن سرعت بخشیده شود.

وی با بیان اینکه روز گذشته از این طرح بازدید کرده است، افزود: طرح به دلیل کمبود نقدینگی و عدم تأمین اعتبار مکفی رکود بسیار پایین داشته که با اعتبار تخصیص یافته مطمئناً به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای دست پیدا می‌کند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز اعتبار مذکور به حساب این پروژه واریز نشده است، گفت: با تکمیل این طرح زمینه اشتغالزایی مؤثری در شهرستان ایجاد و جوانان بومی زیادی مشغول به کار می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول