اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آوج:

عملیات مرصاد تجلی اراده رزمندگان در برابر منافقان بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان آوج گفت: عملیات پیروز‌مندانه مرصاد تجلی اراده رزمندگان و بسیجیان در برابر منافقان کوردل بود.

عملیات مرصاد تجلی اراده رزمندگان در برابر منافقان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج، حجت‌الاسلام محمد میرزایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آوج در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهر با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: رمضان فرصتی ارزشمند است تا در پناه آن انسان‌ها و به ویژه مسلمانان به کسب علوم و آموزه‌های اخلاقی پرداخته و از یاد خداوند متعال هیچ‌گاه غافل نشوند.

امام جمعه موقت شهرستان آوج با اشاره به اینکه اخوت و برادری میان مسلمانان امروز لرزه بر اندام معاندان و دشمنان قسم خورده اسلام انداخته است، افزود: امروز وظیفه داریم تا پیش از گذشته با مستحکم کردن اصول و مبانی اخلاقی در بین خود عرصه را برای تجلی اقتدار و شرف اسلامی فراهم کرده و سبب نابودی اهداف و نقشه‌های شوم دشمنان و معاندان شویم.

وی با اشاره به سالروز عملیات پیروزمندانه مرصاد در سال 67 تصریح کرد: منافقان کور دل چند روز پس از پذیرش قطعنامه از سوی جمهوری اسلامی با هدف تصاحب ایران اسلامی به کشور حمله کردند اما رشادت و دلاور‌مردی‌های رزمندگان بسیجی و ارتشی منافقان را در اهداف شوم و پلید خود شکست داد و موجب افزایش اقتدار و توان دفاعی نظام اسلامی شد.

امام جمعه موقت شهرستان آوج هدف از تبلیغات سوء دشمنان علیه یاران اسلامی را مأیوس کردن مردم و به ویژه نسل جوان جامعه از دستاور‌د‌ها و آرمان‌های جاودانه امام راحل عنوان کرد و افزود: دشمنان و کینه‌ورزان باید بدانند که ملت همواره با تبعیت از ولایت فقه و آرمان‌های شهدای والا مقام در مسیر تجلی اسلامی گام برداشته و با قدرت و جسارتی به تمام معنا نیز در برابر تمام تهاجمات و دسیسه‌های شوم استکبار و هم‌پیمانانش ایستادگی کرده و از خود دفاع می‌کند.

میرزایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام اسلامی بیان کرد: معظم له در رهنمود‌های ارزشمند خویش به نکات و مطالب فراوانی اشاره فرموده و مسئولان را به تلاش و همت برای رسیدگی به محرومان و مستضعفان در سراسر کشور دعوت کردند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی لزوم دستگیری از اقشار ضعیف و کم توان را در این ماه وظیفه‌ای شرعی دانست که بر گرده تمام مسئولان و مردم قرار دارد و تصریح کرد: امروز وظیفه آحاد جامعه این است که ضمن توجه به وضعیت افراد بی‌بضاعت و کم‌توان زمینه را برای توسعه و سازندگی هرچه بیشتر نظام اسلامی مهیا کرده و موجب افزایش عزت و اقتدار اسلامی در بین کشور‌های دیگر شوند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول