اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خانواده شهدای ترور استان خوزستان در بیانه‌ای اعلام کردند

منافقان از ناکامی دست به دامن دیگر گروه‌ها شده‌اند

خبرگزاری فارس: خانواده شهدای ترور استان خوزستان در بیانه‌ای اعلام کردند: منافقان، تافته جدا بافته‌ای که از ناکامی دست به دامن دیگر گروه‌ها شده‌اند.

منافقان از ناکامی دست به دامن دیگر گروه‌ها شده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، خانواده‌های شهدای ترور استان خوزستان در بیانیه‌ای متحد و مشترک در خصوص ترورهای اخیر دشمنان علیه نظام و انقلاب ایران اسلامی چنین اعلام داشته‌اند: فرقه پلید و منحط منافقان با سرکردگی عنصر خائن و جنایتکاری هم‌چون رجوی در حدود سه دهه با شعار خط ضدامپریالیسم، هزاران جوان مسلمان ایرانی را به دام الحاد، مارکسیست، خیانت و وطن‌فروشی کشاند و به استناد اسناد و مدارک موثق بیش از 12 هزار نفر از هم‌وطنان بی‌گناه خود را برای خوش‌ خدمتی به رژیم بعثی آمریکا و اشغالگر به خاک و خون کشیدند.
در ادامه این بیانیه افزوده شده است: منافقان برای عوام‌فریبی، سال‌ها فرقه ضدبشری خود را سردمدار مبارزه با امپریالیسم و صهیونیست معرفی کرده و گروهک‌ها و فرقه‌های دیگر را نه تنها به رسمیت نمی‌شناختند بلکه مورد تخریب و تخطئه قرار می‌دادند و با این روش خود را تافته جدا بافته می‌دانستند.
در بیانیه مذکور مطرح شده است: اکنون که کوس رسوایی آنان برای همگان به صدا درآمده و به آخر خط رسیده و لانه عنکبوتیشان در عراق ویران و تارهای آن از هم پاشیده شده، با خفت و حقارت بسیار، دست ناپاک خود را به سوی سایر گروهک‌های ورشکسته سیاسی از جمله "نفاق سبز"، سلطنت‌طلبان تاریخ مصرف گذشته و فرقه‌های تروریستی امثال پژاک و لابی‌هایی که سر در آخور صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها دارند، دراز کرده تا شاید از این رهگذر با سوءاستفاده از نام آنان به‌ عنوان سیاهی لشکر و حامی خود، چند صباحی بیشتر به حیات سراسر خیانت و رذالت خود ادامه دهند.
خانواده شهدای ترور استان خوزستان در ادامه بیانیه خود خاطرنشان کردند: ولی غافل از اینکه دوران سیاهی و تباهی به پایان رسیده و طلسم دیو شب، شکسته شده و عمر فرقه پلید و قرون وسطایی منافقان به سر آمده و دستشان برای همگان رو شده است، به گونه‌ای که حتی اربابان آمریکایی و رژیم اشغالگر هم دیگر حاضر به پذیرش آنان نیستند و تمایلی به تداوم موجودیت منافقان ندارند.
"با این توضیحات شایسته است همه گروه‌هایی که در داخل و خارج از کشور به‌ نوعی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اختلاف فکری، سیاسی و‌... دارند، دیدگاه‌های خود را از منافقان جدا کرده و در صورت وابستگی تبرّی جسته و با این حرکت از آلوده شدن به خیانت و جنایت حفظ شده و با منطق و دلیل موانع پیش‌رو را برداشته و به دامن اکثریت مردم که با نظام جمهوری اسلامی همراه و دوستدار کشورمان هستند، بپیوندند و با این کار دشمنان را در تقویت تفرقه و شکاف ناکام گذاریم".
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول