اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

منافقان در کارشکنی علیه انقلاب کم نگذاشتند

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: منافقان کوردل در کارشکنی علیه نظام اسلامی در برهه‌ها و مقاطع مختلف کم نگذاشتند.

منافقان در کارشکنی علیه انقلاب کم نگذاشتند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلام عسگر کریمیان پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای نفاق در اردبیل اظهار داشت: شهدای غرور‌آفرین ما در عرصه‌های مختلف مایه عزت و آبروی ایران شدند به طوری که شهدای ترور و مورد کینه منافقان قرارگرفته نیز در نهایت مظلومیت و گمنامی از اسلام و حریم آن دفاع کردند.
فرمانده تیپ حضرت عباس (ع)  استان اردبیل با یادآوری اینکه هفت نفر در استان اردبیل نیز به دست منافقان کوردل به درجه رفیع شهادت نایل شدند، خاطرنشان کرد: دو نفر در بمب‌‌گذاری‌ها شهید شدند که سردسته آنان شهید ابوالفضل پیرزاده اولین رئیس مرکز آموزش سپاه و در لباس روحانیت بوده که دشمن، تقوا، روشنفکری و ولایت‌مداری او را بر نتابیده و زمینه شهادت او را به دست گروهک‌های ضد انقلاب فراهم کرده است.
این مسئول بیان داشت: ابوالفضل پیرزاده توسط منافقان ترور شده اما نقش‌آفرینی و ارج و قرب او مورد تداوم راه روشن انقلاب شده است.
کریمیان اظهار داشت: این شهدا با خون خود مشعل هدایت و حمایت از انقلاب اسلامی را پرفروغ‌تر کرده و سبب شده‌اند تا روز به روز جایگاه عظیم ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام ارتقا پیدا کند.
فرمانده تیپ حضرت عباس (ع)  استان اردبیل با تجلیل از دیگر شهیدان ترور در استان اردبیل تصریح کرد: محمد غریبانی، آذری، علی‌حسین فیاضی، علی کاظمی، رشید زیادی، احمد ولی از جمله شهدایی هستند که در راه مبارزه با نفاق در صنوف و اقشار مختلف اعم از دانشجو، بازاری، روحانی،‌به شهادت رسیده و ضرورت دارد نام و یاد آنها زنده نگه داشته شود.
وی ادامه داد: از این شهدا دو نفر مربوط به شهر اردبیل، دو نفر مربوط به شهرستان مشگین‌شهر و سه نفر نیز از شهرستان خلخال شهدای ترور هستند که مورد خشم و غضب دشمنان کینه‌توز انقلاب قرار گرفته‌اند.
کریمیان با یادآوری اینکه در پاسداری از این شهدا امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی مراسم بزرگداشتی برگزار شده و اهداف و مقاصد آنها به مردم تبیین و روشنگری شده است، افزود: مردم ما باید با عظمت این شهدا آشنا شوند چرا که شناخت راه و هدف آنها ما را در مقابله با دشمن در سنگر جنگ نرم مسلح‌تر و مجهز‌تر می‌‌کند تا بتوانیم بر دشمنان منافق صفت خود غلبه کنیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول