اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

ملت در 9 دی منافقان را به زباله‌دان تاریخ انداختند

خبرگزاری فارس: شـورای هماهنگی تبـلیغات اسـلامی استـان کردستـان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت بزرگ ایران در 9 دی حماسه‌ای آفرید که چهره واقعی منافقان را افشا کرد و آنان را به زباله‌دان تاریخ فرو انداخت.

ملت در 9 دی منافقان را به زباله‌دان تاریخ انداختند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در بیانیه شورای هماهنگی تبـلیغات اسلامی استـان کردستـان آمده است: تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از روزهای سرنوشت سازی برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است. ملت رشید ایران اسلامی در سه دهه حیات پر برکت نظام جمهوری اسلامی روزهای تلخ و شیرین گوناگون را تجربه کرده است.
این بیانیه حاکی‌ است: به موازات هر دسیسه و تقابل دشمنان آشکار و پنهان، مردم مومن و مقاوم ایران اسلامی با راهبری و اشاره ولی فقیه زمان تحت رهبری‌های حضرت امام خمینی(ره) و آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) و با بصیرت انقلابی توطئه‌ها را ناکام ساخته‌اند.
این بیانیه می‌افزاید: نهم دی‌ماه سال 1388 یوم‌الله دیگری در تاریخ حماسه‌های ماندگار است که جهانیان شاهد عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی برای خاموش کردن فتنه‌های داخلی و توطئه‌های خارجی بودند.
در ادامه این بیانیه آمده است؛ مردم انقلابی و متدین ایران پس از مشارکت 40 میلیونی در انتخابات ریاست جمهوری دهم شاهد قانون‌شکنی‌ها، فتنه‌انگیزی‌ها و طمع‌ورزی جریان ضد انقلاب و مخالفان هویت، ثبات و پیشرفت ملی بودند که با تعرض گستاخانه عوامل فریب‌ خورده و پیاده‌ نظام جریان فتنه در عاشورای 88 صبر انقلابی ملت ایران لبریز شد و راهپیمایی اقشار مردم با شور و شعور دینی و تحرک جوانان حسینی عمق بصیرت، وحدت و حرکت با محوریت ولایت را در نهم دی متجلی کرد.
شـورای همـاهنگی تبلیغات اسلامی استـان کردستـان در ادامه این بیانیه آورده است در آستانه دومین سالگرد قیام و خروش ملت عاشورایی و بصیر حسینی ایران اسلامی، مردم ایران اسلامی همیشه بیدار و آماده عرصه جهاد و شهادت اعلام می‌دارد، همچنان که در سال 88 ملت سلحشور ایران اسلامی با خروش و بیداری خود مقابل طغیان‌گران پست و خود فروخته ایستاده و با سرکوب و کور کردن چشم نفاق پیروزمندانه به مسیر حق خود ادامه دادند، ملت شریف و شهادت‌ طلب ایران اسلامی در یوم‌الله 9 دی به جهانیان و بخصوص اربابان نظام سلطه و چند چهره فتنه‌گر سال 88، یک بار دیگر یادآوری کرد که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف‌کشی کنند نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملت به دین و شریعت اسلام و رهبری ولی فقیه کوچک‌ترین خدشه‌ای وارد کنند.
آری ملتی که در 9 دی حماسه آفرید همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه‌گویان مشت سنگینی را فرود آورد و بار دیگر چهره واقعی منافقان را افشا کرد و به زباله‌دان تاریخ فرو انداخت چرا که مشعل حماسه حسینی هرگز خاموش شدنی نیست.
در این بیانیه اعلام شده است؛ به اطلاع مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه کردستان به ویژه علما، روحانیون، اندیشمندان، فرهنگیان، دانشگاهیان، دانش‌آموزان، ایثارگران، اصناف و بازاریان، کارکنان ادارات، نهادها و ارگان‌های انقلاب اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در منطقه می‌رساند مراسمی به مناسبت نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت همگام با ملت حماسه‌ساز و مبارز و غیور ایران اسلامی در تمامی شهرها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود.
 شـورای همـاهنـگی تبـلیغات اسـلامی استـان کردستـان در پایان این بیانیه از عموم مردم شریف و قدرشناس استان کردستان دعوت به عمل آورده است که در راستای ارج نهادن به حماسه ماندگار نهم دی به منظور تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در مراسمی که بدین منظور برگزار می‌شود، شرکت نموده و با حضور چشمگیر خود پاسخ دندان‌شکنی به یاوه گویی‌های استکبار جهانی دهند.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول