اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان‌های بسیج اقشاری سپاه روح‌الله استان مرکزی:

9 دی چهره واقعی منافقان را برملا کرد

خبرگزاری فارس: سازمان‌های بسیج اقشاری سپاه روح‌الله استان مرکزی اعلام کردند: بصیرت ملت انقلابی ایران در 9 دی بار دیگر چهره واقعی منافقان و قانون شکنان را برملا کرد.

9 دی چهره واقعی منافقان را برملا کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سازمان‌های بسیج اقشاری سپاه روح‌الله استان مرکزی در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن 9 دی ماه که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده، آورده است: عنایت الهی در نهم دی مردم را بار دیگر به صحنه آورد و رحمت خداوند بر مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی نازل شد.
این بیانیه می‌افزاید: حماسه 9 دی ذلت ابلیس را به دنبال داشت و مشت محکمی بر دهان استکبار و جبهه باطل به خصوص شیطان بزرگ ( آمریکای جنایتکار) و انگلیس( پیر استعمار) وارد ساخت.
در ادامه این بیانیه آمده است: بصیرت ملت انقلابی ایران اسلامی با درس آموزی از عاشورای حسینی بر همه خیالات دشمنان این نظام مهر باطل زد و بار دیگر چهره واقعی منافقان و قانون شکنان را برملا کرد.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: باید سعی شود در سالگرد حماسه عظیم 9 دی حرکت مردم در سایه دین و تحقق وعده الهی برای جامعه تبیین شود.
سازمان‌های بسیج اقشاری سپاه روح‌الله استان مرکزی در این بیانیه خاطر نشان ساخت: دومین سالروز قیام عاشورایی در حالی فرا می‌رسد که ملت همیشه بیدار همواره بر عهد و پیمان خود با ولایت ایستاده‌اند.
این بیانیه می‌افزاید: پیام شفاف مردم غیرتمند ایران در حماسه ماندگار 9 دی این بود که اگر تمام استکبار جهانی و نیرنگ در مقابل دین و ارزش‌های مردم ما بایستند هرگز نخواهند توانست بر عزم و اراده این ملت در دفاع از دین اسلام و ولایت فقیه خدشه‌ای وارد کنند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در این شرایط وظیفه مهم مردم و مسئولین به ویژه نخبگان آن است که طبق دستورات هوشمندانه ولایت فقیه همواره با چشم باز بر همه امور مسلط باشند.
در ادامه این بیانیه آمده است: اقشار مختلف بسیج اهمیت و ضرورت تلاش مضاعف مسئولان در خدمت به این مردم وفادار و آگاه را به دولتمردان یادآور می‌شود.
انتهای پیام/ش30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول