اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزه:

کسانی که در انتخابات فقط به دنبال قدرت هستند منافق‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه فیروزه گفت: کسانی که در انتخابات فقط به دنبال قدرت هستند به ‌یقین جزو منافقان هستند.

کسانی که در انتخابات فقط به دنبال قدرت هستند منافق‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور حجت‌الاسلام غلامرضا شرعی ظهر امروز در برنامه طرح ابرار بسیجیان حوزه‌های مقاومت امام حسن مجتبی (ع)، امام سجاد (ع) و امام باقر (ع) در نیشابور، اظهار داشت: میزان صداقت و حقانیت افراد در انتخابات، پایبندی به ولایت فقیه است.
امام جمعه فیروزه ادامه داد: همیشه در انتخابات‌ها باید توجه کرد که واقعا کاندیدا کسب قدرت را مدنظر دارد و یا احساس تکلیف می‌کند که در عرصه انتخابات وارد می‌شود.
وی با اشاره به وجود سه نوع نفاق اخلاقی، اجتماعی و سیاسی از نگاه دینی در جامعه، گفت: خطرناک‌ترین نفاق‌ها، نفاق سیاسی است. شعار مرگ بر منافق شامل کسانی است که نفاق سیاسی دارند.
امام جمعه فیروزه هشدار داد: بداخلاقی سیاسی در این دوره بیشتر است و بعضی‌ها به کاندیدهای رقیب، تهمت جریان انحرافی می‌زنند. در صحنه انتخابات باید هم به گذشته فرد و هم زمان فعلی وی، توجه کرد.
وی ولایت را شاخصه حق و باطل در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: افراد عالم به زمان باید در این ایام این مهم را بشناسند و مواظبت کنند.
امام جمعه فیروزه یادآور شد: با ایستادگی و تلاش مسئولان و همکاری مردم با وجود هدفمندی یارانه‌ها و تحریم شدید، وضعیت اقتصادی در کشور متعادل مانده است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول