اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل بنیاد هابیلیان:

با ارائه سند چهره فریبکارانه منافقان را در جوامع بین‌المللی نمایان کردیم

خبرگزاری فارس: دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: با ارائه سند و مدرک چهره فریبکارانه منافقان را در جوامع بین‌المللی نمایان کرده‌ایم.

با ارائه سند چهره فریبکارانه منافقان را در جوامع بین‌المللی نمایان کردیم

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با افشاگری‌های مترجم سرکرده منافقان اظهار کرد: غلامحسین حسین‌نژاد 30 سال مترجم مسعود رجوی بوده و به اسرار زیادی از این سازمان مطلع است و تمامی اسناد و مکاتبات به زبان عربی سازمان منافقان توسط وی مطرح شده است.

وی در توضیح و تایید افشاگری‌های مترجم رجوی خاطرنشان کرد: پیش‌تر از افشاگری حسین‌نژاد بنیاد هابیلیان به جوامع بین‌المللی هشدار داده بود با توجه به فریبکاری‌های متعددی که سازمان منافقان انجام داده است در این مرحله مراقب مکر و فریب این سازمان باشند چرا که آنها فقط درصدد پنهان کردن چهره فریبکار خود هستند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با اشاره به اقدام فریبکارانه تازه منافقان تصریح کرد: سازمان منافقان برای حفظ اعضای خود به مقامات سازمان ‌ملل رشوه پرداخت کردند تا در زمان مصاحبه که به منظور حضور یا جدایی از اعضای سازمان صورت می‌گیرد افراد خواهان جدایی سازمان شناسایی اما در جوامع بین‌المللی و رسانه‌ها خواهان حضور در سازمان منافقان اعلام شوند.

وی یادآور شد: سازمان منافقان در سال‌های اخیر برای به دست آوردن پشتیبان‌های معتبر بین‌المللی تلاش‌های بسیار زیادی انجام داد که از جمله برای خرید سیاستمداران آمریکایی و اروپایی که بنا به اعتراف این افراد در رسانه‌های معتبر غربی بیان شد که سازمان منافقان هزینه‌های فراوانی را پرداخت کرده است.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با اشاره به اینکه گزارش موسسه رند به سفارش پنتاگون تهیه شده است توجه جامعه جهانی را به گزارش در مورد مکر و فریبکاری سازمان منافقان جلب می‌کند، گفت: در سال 2003 منافقان توانسته‌اند مسئولان پنتاگون و دولت آمریکا را فریب دهند و سازمان را به صورت غیر قانونی تحت‌الحمایه کنوانسیون ژنو قرار دهند و اعضای منافقان به ‌عنوان پناهنده به رسمیت شناخته شوند.

وی افزود: بنیاد هابیلیان تمام کوشش خود را برای روشن‌سازی افکار عمومی مردم جهان در مورد تروریست و فریب‌های منافقین انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول