اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

دولت‌های غربی با مسلمان‌کشی کارنامه خود را سیاه‌تر کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: مسلمان‌کشی در دنیا سبب شده که دولت‌های غربی با گستاخی و جسارت تمام به سوی ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی هجوم آورده و با قتل هزاران مسلمان مظلوم، موجب سیاه کردن کارنامه خود شوند.

دولت‌های غربی با مسلمان‌کشی کارنامه خود را سیاه‌تر کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حجت‌الاسلام محمد همایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بویین زهرا که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه روزه‌داری همواره برکات و آثار فردی و اجتماعی بسیار بر نظام اسلامی دارد، اظهار کرد: یکی از برکات روزه‌داری این است که موجب افزایش روحیه معنوی و بینش اعتقادی در بین مسلمانان شده و آنان را در برابر نیروهای نفسانی محافظت می‌کند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با محکومیت کشتار مسلمانان در کشور میانمار افزود: امروز مسئله مسلمان‌کشی در دنیا سبب شده که دولت‌های غربی با گستاخی و جسارت تمام به سوی ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی هجوم آورده و با قتل و آواره کردن هزاران تن از مسلمانان مظلوم موجب سیاه کردن کارنامه خود شوند.

وی با بیان اینکه مسلمانان امروز تمام قد در برابر تهاجمات و ناملایمات استکبار و غرب ایستادگی کرده و از حقوق زیر پا گذاشته خویش حمایت می‌کنند، تصریح کرد: اتحاد و یکدلی بین ملت‌های مسلمان در هر زمان و مکانی می‌تواند دسیسه‌های استکبار و دشمنان قسم خورده را خنثی کرده و آنان را در دست‌یابی مستقیم به مقاصد پلید و شوم خویش ناکام گذارد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا لزوم توجه به فرهنگ مهارت آموزشی و اشتغال در جامعه را از وظایف خطیر مسئولان و رؤسای دستگاه‌ها عنوان و تصریح کرد: امروز ایران اسلامی با تلاش و اراده قوی ملت و مسئولان توانسته به قطب علمی و فن‌آوری در دنیا تبدیل شده و همپا با کشور‌های پیشرفته دیگر به رقابت و تکاپو بپردازد.

زرینه با اشاره به اینکه اهدای خون در جامعه یک فریضه بسیار مهم و ضروری است، عنوان کرد: سلامت و شادابی مردم و به ویژه جوانان با اهدای خون سالم تأمین شده و ارتقا می‌یابد.

وی با محکومیت تلاش‌های گروه‌های معاند در سوریه برای بر هم زدن نظم و امنیت در آن کشور تصریح کرد: مسلمانان در کشور سوریه امروز باید با هوشیاری و مقاومت از نفوذ گروه‌های تروریستی و معاند در درون خاک خود جلوگیری کنند، زیرا استکبار تلاش می‌کند با طرح مسائل حاشیه‌ای عرصه را برای یأس ملت از آرمان‌های اسلامی مهیا کرده و به تدریج سبب ضربه به مبانی فکری و عقیدتی مسلمانان و به ویژه شیعیان در سراسر کشور‌های جهان شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول