اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نمین:

حرفه‌آموزی پایه ایجاد اشتغال است

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نمین گفت:‌ حرفه‌آموزی و ورود به مهارت‌های فنی و حرفه‌ای پایه ایجاد اشتغال مولد است.

حرفه‌آموزی پایه ایجاد اشتغال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جابر مجرد ظهر امروز در بازدید مسئولان شهرستان نمین از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان اظهار داشت: تاکید دولت بر ایجاد اشتغال مولد همه را مسئول کرده است و فنی و حرفه‌ای نیز در این راستا باید با علم و جدیت وارد کار شود.

وی با یادآوری اینکه فنی و حرفه‌ای در بحث مشاغل آزاد و خانگی تاکنون موفق عمل کرده است، خاطرنشان کرد: بخش فنی و حرفه‌ای با ارائه آموزش‌های لازم فن کار زمینه‌ای را برای ایجاد اشتغال مولد فراهم کرده که استمرار این نقش فنی و حرفه‌ای نیازمند توجه جدی مسئولان است.

مسئول مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نمین یادآور شد: 996 نفر تا پایان امسال در شهرستان نمین با مهارت‌های مختلف آموزش فنی و حرفه‌ای آشنا می‌شوند.

مجرد گفت: در حال حاضر تعداد 425 نفر کارآموز در سه رشته صنعت، کشاورزی و خدمات با شاخه‌های مختلف در این مرکز به امر فراگیری و آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای مشغولند که این تعداد طبق قرارداد مرکز تا پایان امسال به 996 نفر می‌رسد.

این مسئول بیان داشت: در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر آبی‌بیگلو نیز از اول سال جاری تاکنون 140 نفر در شاخه‌های دو رشته صنعت و خدمات آموزش دیده‌اند که تعداد فراگیران آموزش این مرکز نیز تا پایان سال به 207 نفر خواهد رسید.

مسئول مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نمین هدف از ارائه این آموزش‌ها را توانمند‌سازی کارگران صنایع و کارخانجات، ارتقای شغلی کارآموزان و همچنین مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال برای افراد بیکار ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجرد در پایان سخنان خود با بیان اینکه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نمین در سال 85 تاسیس شده است، اظهار داشت: در طول 6 سال گذشته تعداد 5 هزار و 182 نفر در این مرکز آموزش دیده و از مزایای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول