اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد:

بوستان‌های مشهد میزبان نسیم وحی و قرائت قرآن هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد گفت: بوستان‌های منطقه 2 شهرداری میزبان نسیم وحی و قرائت قرآن هستند.

بوستان‌های مشهد میزبان نسیم وحی و قرائت قرآن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اکبر عصارنیا ظهر امروز با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن در شهر مشهد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال جلسات تفسیر قرآن کریم، نسیم وحی و محافل انس با قرآن کریم در بوستان‌های رسالت، ‌امیر، پردیس، حجاب، کودک و مطهر نیز همانند دیگر بوستا‌ن‌های مشهد برگزار می‌‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه یکی از وظایف این سازمان ترویج فرهنگ قرآنی و معنوی در بین آحاد جامعه است، گفت: برگزاری محافل انس با قرآن، ترتیل‌خوانی و جزءخوانی قرآن از جمله‌ برنامه‌‌هایی است که در ایام ماه مبارک رمضان در بوستان‌های منطقه 2 شهرداری مشهد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته شهری، ادامه داد: توزیع محصولات فرهنگی و همچنین ارائه افطاری در بعضی از بوستان‌ها از جمله اقداماتی است که در ماه مبارک رمضان توسط این سازمان صورت می‌گیرد.

وی افزود: اجرای تواشیح و تجلیل از فعالان قرآنی شهر مشهد از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی است.

وی با اشاره به معرفی محصولات فرهنگی آموزش قرآن به علاقه‌مندان افزود: تعدادی از کتاب‌های چاپ شده فرهنگی و قرآنی به مخاطبان و علاقه‌مندان برای آشنایی معرفی و ارائه می‌شود.

عصارنیا اظهار داشت: همچنین فعالیت این سازمان در زمینه قرآن، نماز و عترت در قالب بنرهایی به بازدیدکنندگان این محافل معرفی می‌شود.

وی با اشاره به حضور اساتید و مربیان برجسته قرآنی در محافل انس با قرآن کریم گفت: اغلب مسئولان غرفه‌های آموزشی از اساتید و مربیان خبره شهری بوده و اساتید علوم قرآنی نیز در محافل قرآنی بوستان‌ها شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول