اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع جهانی شیعه‌شناسی خبر داد

اهدای 100 هزار عنوان کتاب شیعی به کشورهای خارجی

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع جهانی شیعه‌شناسی گفت: این مجمع از زمان تشکیل تاکنون 100 هزار عنوان کتاب به کشورهای خارج اهدا کرده‌ است.

اهدای 100 هزار عنوان کتاب شیعی به کشورهای خارجی

حجت‌الاسلام علی انصاری‌بویراحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تاسیس مجمع جهانی شیعه‌شناسی از سال 79 اظهار کرد: این مجمع در راستای اثبات حقانیت تشیع، ولایت و امامت اهل بیت(ع) و تبلیغ و گسترش تشیع فعالیت می‌کند و تاکنون کارهای ارزشمندی در زمینه پاسخگویی به معاندان تشیع انجام داده است.

وی خاطر نشان کرد: این مجمع جلسات علمی و تخصصی فراوانی از سوی گروه‌های تخصصی و صاحب‌نظران و اندیشمندان حوزه و دانشگاه برگزار کرده است.

رئیس مجمع جهانی شیعه‌شناسی با اشاره به حوزه‌های این مجمع گفت: آموزش و تحقیقات، کتابخانه تخصصی و پایگاه اطلاع‌رسانی شیعه‌شناسی از جمله بخش‌های مجمع است.

وی خاطر نشان کرد: دروس شیعه‌شناسی، امام‌شناسی و دوره‌های آشنایی با مباحث اعتقادی تشیع در مجمع جهانی شیعه‌شناسی ویژه طلاب تدریس می‌شود.

انصاری‌بویراحمدی عنوان داشت: این مجمع یکی از مؤثرترین و محوری‌ترین نهادهایی است که در راستای حمایت، هدایت و حفظ سلامت اعتقادی شیعیان تلاش می‌کند.

وی از اهدای کتاب به کشورهای خارجی از سوی مجمع جهانی شیعه‌شناسی خبر داد و افزود: تاکنون بیش از 100 هزار عنوان کتاب به منظور ترویج معارف شیعی به کشورهای خارجی هدیه شده و این روند هر سال ادامه پیدا می‌کند.

رئیس مجمع جهانی شیعه‌شناسی به برگزاری کنگره‌ها و همایش‌های مختلف از سوی این مجمع اشاره کرد و گفت: برگزاری کنگره غدیر از جمله فعالیت‌ها و برنامه‌های مجمع بوده که به منظور تبیین جایگاه امیرمؤمنان(ع) برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: با مؤسسات خارج و داخل کشور تعامل و همکاری داریم و در حد توان از مراکز شیعه‌شناسی حمایت کرده تا دیدگاه‌های شیعه‌شناسی را گسترش دهیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول