اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن عکاسان هرمزگان خبر داد

نمایش آثار جشنواره عکس اردیبهشت هرمزگان در خانه هنرمندان ایران

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن عکاسان هرمزگان از نمایش عمومی آثار منتخب جشنواره عکس اردیبهشت هرمزگان در خانه هنرمندان ایران خبر داد.

نمایش آثار جشنواره عکس اردیبهشت هرمزگان در خانه هنرمندان ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسام‌الدین انصاریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه منتخب عکس‌های هفتمین جشنواره‌ ملی عکس اردیبهشت هرمزگان از یکم الی چهارم مرداد ماه سال جاری در خانه‌ هنرمندان ایران برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه که با همت انجمن عکاسان هرمزگان و کلوپ عکس ایران برپا شد، 85 قطعه عکس از بین 152 اثر منتخب جشنواره از اول مرداد ماه به مدت چهار روز در نگارخانه‌های بهار و تابستان خانه‌ هنرمندان ایران در معرض دید عموم قرار گرفت.

به گفته انصاریان، هم‌ اکنون جشنواره اردیبهشت از نظر تعداد دوره‌های برگزاری بعد از دوسالانه ملی عکس ایران در رتبه دوم کشور قرار گرفته و جایگاه مناسبی را در میان جشنواره‌های عکاسی کشور پیدا کرده است.

انصاریان اضافه کرد: جشنواره‌ ملی عکس اردیبهشت هرمزگان که هفت سال است به طور مستمر در بندرعباس برگزار می‌شود، امسال در حالی برگزار شد که پذیرای هشت هزار و 419 عکس از 673 عکاس کشور بود که از این تعداد، 152 عکس از 112 نفر توسط هیئت داوران انتخاب شدند.

وی گفت: داوری بخش مستند این جشنواره را پیمان هوشمندزاده، مجید سعیدی و مهدی وثوق‌نیا و در بخش خلاقانه شهریار توکلی، مهدی مقیم‌نژاد و گوهر دشتی برعهده داشتند.

رئیس انجمن عکاسان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت کنونی جشنواره اردیبهشت اظهار داشت: ایجاد پل ارتباطی میان عکاسان هرمزگانی با بهترین عکاسان کشور و هم‌چنین تبدیل شدن به یکی از بهترین جشنواره‌های عکس کشور از جمله اهداف مهم ما در برگزاری جشنواره اردیبهشت بود که تا حدود زیادی به این اهداف دست یافته‌ایم.

وی، حمایت مسئولان را در راستای بین‌المللی شدن جشنواره اردیبهشت ضروری دانست.

انصاریان ادامه داد: چاپ کتاب جشنواره یکی از استانداردهای جشنواره‌های بین‌المللی عکس محسوب می‌شود که در این راستا کمک مسئولان به علت هزینه‌های بسیار بالای چاپ کتاب عکس بسیار ضروری است.

وی اظهار امیدواری کرد: پس از نمایش آثار در خانه هنرمندان ایران، دبیرخانه جشنواره بتواند کتاب عکس جشنواره را نیز چاپ کند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول