اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

تمسک به قرآن خنثی‌کننده نقشه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: یک استاد حوزه و دانشگاه شهرکرد گفت: تمسک به قرآن و توسل به اهل‌بیت عصمت و طهارت‌(ع) خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم است.

تمسک به قرآن خنثی‌کننده نقشه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام ناصر شهیدی عصر امروز در آیین قرائت دعای ابوحمزه ثمالی در شهرکرد اظهار داشت: رمز عزتمندی ایران اسلامی، پیروی از ولایت فقیه است.

وی افزود: موفقیت‌های کسب شده ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی مرهون مدیریت جامع و بدون نقص ولایت فقیه است.

شهیدی به بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: با همه دشمنی‌ها، توطئه‌ها و تحریم‌های استکبار جهانی، ایران اسلامی با رهبری‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری روز به روز پیشرفت‌های ارزشمندی را در بخش‌های مختلف و رسیدن به خودکفایی به‌دست آورده و امروز استکبار جهانی شاهد است که آزادیخواهان جهان ایران را الگوی خود قرار داده‌اند.

شهیدی با اشاره به جنگ نرم استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: تمسک به قرآن و توسل به اهل‌بیت عصمت و طهارت‌(ع) خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم است.

وی در ادامه بر ضرورت امس بیشتر جوانان با قرآن تاکید کرد و گفت: کلام‌الله مجید به عنوان کتاب آسمانی مسلمانان تنها راهنمای مفید برای نجات و تعالی بشریت محسوب می‌شود و انسان در طول دوران حیات خویش بدون بهره‌مندی از تعالیم الهی قرآن راه نجاتی نخواهد یافت.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: باید از مفاهیم قرآنی برای انتقال آموزه‌های دینی به جوانان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر بهره گرفت.

وی با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی دینی عنوان کرد: فرهنگ اسلامی و فرهنگ اهل‌بیت به اطلاع‌رسانی دینی اهتمام ویژه‌ای دارند و یکی از سیره‌های نیکوی بزرگان ما بحث تبلیغ در ماه رمضان و انتقال آموزه‌های دینی از طریق رفتن به نزد مردم و آگاهی‌بخشی است که ما باید فعالیت‌های خود را متوجه این مسیر کنیم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول