اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی خبر داد

حضور ناشران کشوری و استانی در نمایشگاه قرآن بجنورد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: هفتمین نمایشگاه قرآن کریم بجنورد با حضور 14 ناشر کشوری و چهار ناشر استانی با عرضه کتاب‌های علوم قرآنی و دینی برگزار می‌شود.

حضور ناشران کشوری و استانی در نمایشگاه قرآن بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی، حسین ثابت‌قدم‌وحید اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان، برگزاری این نمایشگاه در شهر بجنورد و سایر شهرستان‌های خراسان‌شمالی به منظور ایجاد فضای معنوی و انس با قرآن همچنین معرفی و نمایش تولیدات قرآنی به عموم در دستور کار قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: در حال حاضر این نمایشگاه در سطح دو شهرستان شیروان و گرمه آغاز به کار کرده است که به مدت یک هفته میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

ثابت‌قدم‌وحید تصریح کرد: این نمایشگاه در شهرستان اسفراین از پنجم تا 15 مرداد ماه در شهرستان مانه و سملقان از هفتم تا 13 مرداد ماه در شهرستان فاروج از پنجم تا 11 مرداد ماه در شهرستان جاجرم از 10 تا 15 مرداد ماه حداکثر با 12 غرفه برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه در 10 مرداد ماه به مدت یک هفته با 40 غرفه برگزار می‌شود که کتاب‌ها و نرم‌افزارهای عرضه شده در این غرفه‌ها با 35 تا 40 درصد تخفیف به فروش می‌رسند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی با بیان اینکه در این نمایشگاه علاوه بر اختصاص غرفه‌هایی برای عرضه و فروش کتاب‌های قرآنی، ادعیه و تفسیر همچنین محصولات نرم افزاری قرآنی ارائه می‌شود، گفت: غرفه‌های عفاف و حجاب، هنرهای تجسمی، تولیدات آثار قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوعات قرآنی هم دایر می‌شود.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه‌ها نشست‌های قرآنی با حضور اساتید کشوری و استانی، مسابقات قرآنی، پرده خوانی قصه‌های قرآنی، اهدای بسته‌های فرهنگی و اجرای برنامه نمایشی با موضوعات قرآنی اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: در این ماه اجرای برنامه‌هایی از جمله برگزاری مسابقه قرآن با عنوان ترنم وحی، جزء خوانی در سطح مساجد استان همچنین حفظ جزء 30 قرآن کریم در 90 پایگاه قرآنی استان در طرح 1446 با حضور علاقه‌مندان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول