اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاهیان اردبیل کشتار میانمار را محکوم کردند

نسل‌کشی مسلمانان دموکراسی دروغین غرب را به رخ کشیده است

خبرگزاری فارس: دانشگاهیان محقق اردبیلی با صدور بیانیه‌ای با محکومیت کشتار میانمار این نسل‌کشی را نتیجه دروغین بودن ادعای دموکراسی و آزادی کشورهای غربی اعلام کرد.

نسل‌کشی مسلمانان دموکراسی دروغین غرب را به رخ کشیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بیانیه‌ای که عصر امروز از سوی دانشگاهیان محقق اردبیلی در محکومیت کشتار فجیع مسلمانان میانمار منتشر شد، آمده است: امروز دست استکبار جهانی در هر گوشه‌ای از سرزمین مسلمانان به جنایت و خون آلوده شده است که این نتیجه روشنی از تعدی آنها به حق و حقوق مسلمانان و انسان‌های آزادیخواه است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: آمریکا و همدستان منطقه‌ای او بعد از ناکام شدن در جنایت هولناک حمله به افغانستان و عراق و کشتار بی‌رحمانه در این کشورها این بار در اوج بیداری امت اسلامی دست به جنایت دیگری در کشور مظلوم و بین امت اسلامی زدند که نشان‌دهنده استیصال آنها از وعده‌ها و شعارهای دروغینشان است.

به گزارش فارس، دانشجویان و اساتید محقق اردبیلی با هشدار به کشور عربستان در دخالت‌های بی‌مورد در مسایل مختلف جهان اسلام خطاب به این جیره‌خوار آمریکایی اعلام کردند که به جای غلام حلقه به گوش بودن آمریکا، یاریگر امت اسلامی باشند که امروز ندای آزادی‌خواهانه واقعی آنها در بحرین، سوریه، عراق،‌ لبنان و... به گوش می‌رسد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در این بیانیه با اشاره به وضعیت نابسامان کشور سوریه و تحرک بی‌ثمر استکبار در این منطقه آورده‌اند: همان‌گونه که آمریکا و اربابان دروغین آنها در عراق و بسیاری از کشورها با شکست روبه‌رو شدند در توطئه رنگین علیه کشور سوریه نیز با ناکامی مواجه شده و رسوا شده از این کشور خارج می‌شوند.

در پایان این بیانیه دانشجویان بار دیگر همبستگی و وحدت امت اسلامی را بسیار ضروری دانسته و از ارایه هرگونه کمک به ملت‌های آزادیخواه در برابر ظالمان استقبال کرده و خواستار مجازات عاملان جنایت میانمار شدند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول