اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

فاجعه نسل‌کشی در میانمار قابل توصیف نیست

خبرگزاری فارس: نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: فاجعه نسل‌کشی مسلمانان که امروز در میانمار در حال وقوع است، هرگز در کلمات توصیف‌ نمی‌شود.

فاجعه نسل‌کشی در میانمار قابل توصیف نیست

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود نبویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار داشت: متاسفانه این روزها شاهد فجایعی در میانمار هستیم که طی آن مردم مسلمان بی‌گناهی تنها به جرم اینکه مسلمان هستند، کشته می‌شوند.

وی تصریح کرد: اسناد و اخباری که از جنایت علیه مسلمانان در میانمار منتشر شده به صورتی است که کلمات توان توصیف آن را ندارند.

سکوت ننگین مجامع بین‌المللی در مقابل فجایع میانمار

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: این فجایع در حالی صورت می‌گیرد که مجامع بین‌المللی و مدعی دفاع از حقوق بشر سکوت ننگینی را اختیار کرده و هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهند.

نبویان گفت: چگونه است که آسیب دیدن یکی از صهیونیست‌ها جنایت علیه بشریت تفسیر و تعبیر می‌شود و رسانه‌های غربی صدها گزارش درباره آن تولید و منتشر می‌کنند، اما فجایع و نسل‌کشی میانمار را نمی‌بینند؟

وی تاکید کرد: امت اسلامی باید در برابر این نسل‌کشی آشکار قیام کرده و از همه ابزاری که در اختیار دارند، برای مقابله با جنایت‌کاران استفاده کنند.

نبویان در پایان گفت: به طور قطع اگر مسلمانان و حکومت‌های اسلامی از خود واکنشی نشان ندهند، گستاخی دشمنان اسلام بیشتر شده و فردا شاهد جنایاتی بزرگ‌تر از حوادث میانمار خواهیم بود.

انتهای‌پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول