اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

سکوت مجامع بین‌المللی درباره نسل‌کشی میانمار توجیهی ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سکوت مجامع بین‌المللی و مدافعان دروغین حقوق بشر در برابر نسل‌کشی مسلمانان در میانمار هیچ توجیهی ندارد.

سکوت مجامع بین‌المللی درباره نسل‌کشی میانمار توجیهی ندارد

لاله افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: طی سال‌های اخیر شاهد اتهامات کذب بسیاری از سوی سازمان‌های مدعی حقوق بشر علیه حکومت‌های مستقل و ملت‌های آزاده بودیم که همچنان تداوم دارد.

وی تصریح کرد: هیچ کس منکر اهمیت رعایت حقوق بشر و احترام به منافع مشروع و معقول ملت‌ها نیست، اما سازمان‌ها و نهادهای غربی که مدعی دفاع از حقوق مردم هستند، رفتاری پرتناقض در این حوزه داشته و به همین دلیل ملت‌ها اعتمادی به آنها ندارند.

عضو کمیسیون فرهنگی خانه ملت با اشاره به جنایات بسیاری که در بحرین علیه مردم معترض اعمال می‌شود؟ گفت: کشورهای غربی به راحتی مسائل بحرین را نادیده گرفته و از سوی دیگر با ادعای دروغ نقض حقوق بشر فشار بسیاری به ملت‌ها و دولت‌های مخالف خود وارد می‌سازند.

افتخاری تاکید کرد: حاکمان غربی و سازمان‌های مدعی دفاع از حقوق بشر اگر در حرف خود صداقت داشتند، باید در برابر این مسائل و آدم‌کشی در بحرین موضع‌گیری کرده و از خود واکنش نشان می‌دادند.

جهان اسلام به دفاع از مسلمانان میانمار بشتابد

وی با اشاره به نسل‌کشی مسلمانان در میانمار که طی روزهای اخیر اتفاق افتاده است نیز گفت: تا به امروز حتی یکی از حاکمان غربی در انتقاد به فجایع میانمار موضع‌گیری صریح و قاطع نداشته و سکوت غربی‌ها در برابر این جنایت آشکار توجیهی ندارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حال که غربی‌ها نمی‌خواهند در برابر نسل‌کشی مسلمانان از خود واکنشی نشان دهند، امت اسلامی و حاکمان کشورهای مسلمان باید وارد عمل شوند.

افتخاری افزود: اگر حاکمان کشورهای اسلامی در مقابل جنایاتی که علیه مسلمانان رخ داده سکوت کرده و اقدام قاطعی نداشته باشند، به طور قطع شاهد گسترش این جنایات خواهیم بود.

وی در پایان گفت: انتظار به حق این است که جهان اسلام واکنشی قاطع در برابر اینگونه جنایات داشته باشد و در غیر این صورت شاهد گستاخ‌ شدن دشمنان قسم خورده اسلام خواهیم بود.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول