اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی:

انتخابات فدراسیون‌های ورزشی فاقد استانداردهای دموکراسی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی گفت: انتخابات و برگزاری مجامع هیئت‌ها و فدراسیون‎های ورزشی فاقد استانداردهای دموکراسی است.

انتخابات فدراسیون‌های ورزشی فاقد استانداردهای دموکراسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی اکبر هاشمی جواهری ظهر امروز در مجمع انتخابات رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در مشهد اظهار کرد: مجامع هیئت‌ها و فدراسیون‌ها اشکالاتی دارد و استانداردهای دموکراسی در آنها وجود ندارد اما با این حال امروز در مجمع هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای اعضای مجمع با اتحاد رایی قاطع به سرپرست آن دادند که این رای مسئولیت او را سنگین‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: اتحاد تنها کافی نیست و باید همه با هم همدل بوده و از تبدیل‌شدن اختلاف نظرها به مشکل جلوگیری کرده و آنها را به فرصت تبدیل کنند.

هاشمی جواهری با اشاره به ویژگی‌های فرهنگی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خاطرنشان کرد: از رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای توقع داریم که این رشته را در شهر امام رضا(ع) پرچم‌دار معنویت و اخلاق در ورزش کند زیرا که در ورزش امروز متاسفانه از نظر معنویت و نگاه به ارزش‌ها وضعیت نامناسبی داریم و از انقلاب عقب افتاده‌ایم.

وی افزود: این ورزش ریشه در تاریخ و فرهنگ ما دارد و در مدیریت آن در کنار بحث فیزیکی و ورزشی باید توجه ویژه به مسایل فرهنگی داشته باشیم. 

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول