اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی:

جنبش وال‎استریت تحقیر دموکراسی دروغین غرب است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: جنبش وال استریت در اعتراض به نظام سرمایه داری آمریکا دموکراسی غرب را نیز تحقیر کرده است.

جنبش وال‎استریت تحقیر دموکراسی دروغین غرب است
نصرالله ترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: تحولات اخیر در دنیا به طور قطع در تاریخ جهان به ثبت می‌رسد و همانطور که دنیا نظاره‌گر فروپاشی نظام سوسیالیستی در شوروی سابق بود، فروپاشی نظام سرمایه‌داری را نیز به تماشا خواهد نشست.
ترابی این حرکت مردم آزادیخواه امریکا را اعتراض به اندیشه‌ها دانست و گفت: نباید این حرکت را سیاسی و یا اقتصادی جلوه دهیم، این جریان در حقیقت حرکت اعتراض مردم آمریکا به مکتبی است که نزدیک به 300 سال است این کشور را در نهایت بی‌عدالتی و تبعیض تمام عیار اداره می‌کند.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی از نهضت وال استریت به عنوان حرکت خودجوش مردمی علیه نظام بی‌بنیان سرمایه‌داری و لیبرال دموکراسی نام برد و بیان داشت: این حرکت‌ها نشان می‌دهد که این اندیشه به حالت احتضار افتاده است.
وی ادامه داد: امروز اگر آمریکا بتواند این حرکت‌ها را خفه کرده و با زندان و خشونت بخواهد این قیام را سرکوب کند، سرانجام دیر یا زود دامنش را می‌گیرد و این آتش روشن شده بالاخره او را می‌سوزاند.
ترابی طرح شعار ایران‌هراسی از سوی آمریکا را گریزی برای نجات این کشور از این بیچارگی، دانست و گفت: آمریکا با این سناریوها و توطئه‌ها علیه ایران نمی‌تواند مشکلات داخلی و منطقه‌ای خود را حل کند و امروز می‌بینیم که سرمایه‌داری در حال غروب و رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.
وی با اشاره به تقویت و تداوم اینگونه جنبش‌های مردمی، خاطرنشان کرد: اردوگاه شرق حدود دو دهه پیش سقوط کرد و اکنون غرب مستکبر نیز در آستانه ابتلا به چنین سرنوشتی قرار گرفته است.
عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیداری اسلامی که اکنون منطقه خاورمیانه را در برگرفته، به سرعت در دیگر مناطق در حال پیشروی است و ادامه حکومت حاکمان دیکتاتور و ظالم را با چالش مواجه کرده است.
ترابی در ادامه با اشاره به پیروزی اسلام‌گرایان در انتخابات تونس، گفت: این پیروزی در کنار دیگر موفقیت‌های مردم ظلم‌ستیز منطقه نشان‌دهنده آن است که جریان بیداری کنونی کشورها یک بیداری کاملا اسلامی است.
 این نماینده مجلس اذعان داشت: دنیا به نقش الگو بودن انقلاب اسلامی ایران در تحولات اخیر منطقه خاورمیانه و کشورهای غربی واقف است و کارشناسان سیاسی اذعان دارند که سیاست‌های حاکمیتی در دنیا دستخوش تغییر شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول