اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت

راه‌اندازی 4 کارگاه جدید در مرکز فنی ‌‌و حرفه‌ای فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی ‌و حرفه‌ای شهید رادمرد شهرستان فردوس از راه‌اندازی 4 کارگاه جدید مهارت‌آموزی در این مرکز خبر داد.

راه‌اندازی 4 کارگاه جدید در مرکز فنی ‌‌و حرفه‌ای فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سیدکاظم خزاعی ظهر امروز همزمان با آغاز هفته ملی مهارت در دیدار با فرماندار شهرستان فردوس اظهار کرد: فراگیری مهارت‌های فنی‌ و حرفه‌ای ضامن اشتغال افراد است و امروز اگر کسی مهارت لازم را فرا بگیرد، بیکار نمی‌ماند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار کارگاه جدید مهارت‌آموزی شامل پیکرتراشی، سوخت نگار چوب، قلاب‌بافی با چرم و کارگاه نقشه‌برداری توتال در مرکز فنی و حرفه‌ای شهید رادمرد شهرستان فردوس راه‌اندازی شده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای فردوس افزود: برای راه‌اندازی این تعداد کارگاه جدید و همچنین تجهیز سایر کارگاه‌های مرکز بیش از 140 میلیون تومان هزینه شده است.

خزاعی به وجود بیش از 15 کارگاه مهارت‌آموزی در مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان فردوس اشاره کرد و گفت: این کارگاه‌ها شامل صنایع خودرو، جوشکاری، فیلمبرداری و عکاسی دیجیتال، برق صنعتی، پیکرتراشی،‌ نقشه‌برداری توتال، سوخت‌نگار چوب و قلاب‌بافی با چرم است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 100 نفر کارآموز دختر و پسر در رشته‌های مختلف این مرکز به فراگیری مهارت‌های فنی‌ و حرفه‌ای مشغول هستند.

رئیس مرکز فنی‌ و حرفه‌ای فردوس تصریح کرد: همچنین 50 نفر نیز در بخش غیردولتی و آموزشگاه‌های آزاد سطح شهرستان مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا می‌گیرند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول