اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری صورت می‎گیرد

تامین برق شهرک روی زنجان با 11 میلیارد تومان اعتبار

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: تا پایان سال جاری برق شهرک تخصصی روی با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان تامین می‏‌شود.

تامین برق شهرک روی زنجان با 11 میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏‌نژاد عصر امروز در جلسه ستاد تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با محوریت توسعه اشتغال، صنعت و کشاورزی اظهار داشت: در زمینه نصب کنتور برق در چاه‏‌های کشاورزی استان زنجان مشکلی از نظر تامین هزینه نداریم.

وی با اشاره به اینکه تحقق مصوبات جلسه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اهمیت زیادی دارد، خاطر نشان کرد: همه مصوبات دور قبلی سفرها و جلسات مشترک باید عملیاتی شود.

استاندار زنجان با اشاره به برگزاری جلسه‏‌ای با مدیران بانک‏‌های استان زنجان تصریح کرد: تصمیمات بسیار خوبی در این جلسه گرفته شد.

وی با بیان اینکه لازمه ایجاد اشتغال در استان زنجان و تحقق سهم اشتغال استان همکاری بانک‏‌ها بوده است، اضافه کرد: سیستم بانکی استان عملکرد بسیار خوبی داشته است.

‌وی همچنین به پرداخت تعهدات بانکی در زمینه طرح‎های ناتمام اشاره کرد و افزود: در طول یک ماه آینده مبلغ 37 میلیارد تومان از اعتبارات طرح‏‌های ناتمام استان زنجان توسط بانک‏‌ها پرداخت می‎شود.

استاندار زنجان با اشاره به تامین آب و برق مورد نیاز در شهرک تخصصی روی زنجان اظهار داشت: از 80 واحد سرب و روی کشور 50 واحد در این شهرک مستقر است.

وی با بیان اینکه برای تامین برق در شهرک تخصصی روی 11 میلیارد تومان هزینه نیاز است، اضافه کرد: 50 درصد از این اعتبارات توسط وزارت نیرو و 50 درصد نیز توسط خود واحدها تامین می‏‌شود.

رئوفی‏‌نژاد یادآور شد: شهرک تخصصی روی 15 سال است که با مشکل کمبود برق مواجه است و باید این مشکل تا پایان سال جاری برطرف شود.

وی در زمینه تامین آب مورد نیاز واحدهای صنعتی در شهرک تخصصی روی زنجان تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای تامین آب در این شهرک یک میلیارد و 300 میلیون تومان است که این اعتبار از طریق خود واحدها و از محل اعتبارات استانی تامین می‎شود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول