اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ابهر:

روند احداث پروژه‌های خیرساز ابهر مناسب است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: پروژه‌های خیرساز آموزش و پرورش ابهر از سرعت خوبی برخوردار هستند.

روند احداث پروژه‌های خیرساز ابهر مناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا قنبری عصر امروز در جمع شماری از مسئولان این شهرستان با اشاره به کسب رتبه نخست آموزش و پرورش ابهر در پروژه مهر اظهار داشت: آموزش و پرورش ابهر توانست بالاترین امتیاز را به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به کسب رتبه نخست استانی در برگزاری بیست و هشتمین یادواره گرامیداشت مقام معلم خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش ابهر برای چهارمین سال متوالی رتبه نخست ستاد بزرگداشت هفته معلم استان زنجان را به خود اختصاص داد.

مدیر آموزش و پرورش ابهر در ادامه به پروژه‌های خیرساز اشاره و تصریح کرد:‌ پروژه آقای مطهری در محوطه هنرستان شهید بهشتی ابهر در حال اتمام است.

وی افزود: امیدوار هستیم که این پروژه تا زمان بازگشایی مدارس تحویل داده شود.

قنبری با اشاره به پروژه مرحوم کردبچه گفت: 50 درصد این پروژه نیز به اتمام رسیده است.

گفتنی است، در پروژه‌های خیرساز آموزش و پرورش ابهر، احداث هنرستان شبانه‌روزی گروه صنعتی هوایار در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع از شهریور سال گذشته آغاز شده و در 3 هزار و 200 متر مربع دارای 12 کلاس، کارگاه، آزمایشگاه و خوابگاه است.

این پروژه از پیشرفت 45 درصدی این پروژه برخوردار بوده وپروژه خیرساز 16 کلاسه آقای مطهری نیز در محوطه هنرستان فنی شهید بهشتی دارای 2 هزار و 400 متر زیر بنا بوده و به زودی افتتاح می‌شود.

مدرسه مرحوم صالح کردبچه به متراژ 2 هزار و 200 متر مربع یکی دیگر از طرح‌های خیرساز ابهر محسوب می‌شود که عملیات احداث آن از سال 88 آغاز شده و 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دبستان خیرساز دکتر کاشانی نیز در زمین مدارس فائض و شهید مطهری در حال احداث است و پروژه خیرساز مدرسه پنج کلاسه محوطه دبستان فرهنگیان شهرک نیز توسط دکتر حسنخانی و با مبلغ 50 میلیون تومان در حال اجرا است.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول