اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

به همت بسیج سازندگی

11 مدرسه شهرستان دنا مرمت و بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه دنا گفت: به همت بسیج سازندگی 11 مدرسه شهرستان دنا مرمت و بازسازی می‌شود.

11 مدرسه شهرستان دنا مرمت و بازسازی می‌شود

جاماسب بهمنیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دنا اظهار کرد: با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دنا و همفکری سپاه پاسداران و بسیج سازندگی دنا، 11 مدرسه در سطح این شهرستان شناسایی شد که مورد مرمت و بازسازی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: ایجاد و تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری و جهاد و تلاش در دانش‌آموزان از اهداف این طرح بوده و با استفاده از نیروهای جوان و بهره‌گیری از استعدادهای درخشان مکان‌های آموزشی و پرورشی مدارس مورد مرمت و سازندگی قرار می‌گیرند.

بهمنیار عنوان کرد: طراحی و نقاشی و تعمیرات مدارس شهرستان دنا از برنامه‌های این طرح توسط دانش‌آموزان شهرستان بوده و تا نیمه شهریور به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت و 120 نفر استادکار، مربی و متربی در این طرح شرکت خواهند داشت.

وی گفت: این طرح برکات و ثمرات زیادی دارد که علاوه بر غنی‌سازی اوقات فراغت، بسترهای لازم را برای جوانان و نوجوانان فراهم می‌کند و به توسعه شهرستان نیز کمک خواهد کرد. 

این مسئول افزود: در سال‌های اخیر میزان قابل توجهی خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف انجام شده و موفقیت لازم در راستای شادابی و نشاط دانش‌آموزان فراهم شده است.

جانشین فرماندهی سپاه دنا یادآور شد: در راستای محرومیت‌زدایی از چهره مساجد، تعداد 15 مسجد در سطح شهرستان دنا شناسایی شد که جهت تعمیرات و تأسیسات لوله‌کشی آب و گاز آنها اقدام خواهد شد.

بهمنیار عنوان کرد: با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی و منابع طبیعی این شهرستان طرح کپه‌کاری در سطح شهرستان در طول فصل تابستان انجام خواهد گرفت.

وی با قدردانی از همه نهادهایی که در این طرح همراهی داشته‌اند، یادآور شد: بسیج سازندگی تاکنون برای محرومیت‌زدایی مناطق مختلف در روستاها اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول