اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان نکا:

26 مدرسه در نکا زیباسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان نکا گفت: 26 مدرسه نکا در طرح هجرت 3 به همت سپاه ناحیه نکا و با همکاری آموزش و پرورش شهرستان، مرمت و زیباسازی می‌شود.

26 مدرسه در نکا زیباسازی می‌شود

محمدحسن احسان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا، اظهار داشت: این  تعداد مدرسه با به‌ کارگیری حدود 700 دانش‌آموز دختر و پسر بسیجی بازسازی، زیباسازی و مرمت می‌شود.

این مسئول در ادامه بیان داشت: طرح هجرت سه علاوه بر انجام یک کار کمکی برای امور عمرانی و آموزشی و تربیتی، یک کار فرهنگی و در واقع تعمیق بخشیدن به فرهنگ مشارکت عمومی برای ساختن میهن اسلامی است.

احسان‌پور یادآور شد: جوانان بسیجی در طرح هجرت سه با سبقت‌گیری از یکدیگر در انجام کارهای عمرانی و عام‌المنفعه در واقع فرهنگ سازندگی، دفاع و استقامت را فرا می‌گیرند.

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: این طرح علاوه بر انجام کار گروهی، موجب فراگیری کسب مهارت، تخصص و افزایش نشاط در دانش‌آموزان می‌شود.

احسان‌پور اضافه کرد: خدمات‌رسانی به مدارس، روستاها و محرومان جامعه از دیگر مسائل مهمی است که فرزندان و دانش‌آموزان بسیجی در این دوره‌های مختلف طرح هجرت 3 فرا می‌گیرند و تمرین می‌کند.

وی گفت: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان نیز برای دانش‌آموزانی که در مناطق روستایی به سر می‌برند تمهیدات لازم اندیشیده شده و نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: طرح هجرت 3 با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت و با استفاده از نیرو و نشاط جوانان در سازندگی کشور، محرومیت‌زدایی، سازندگی با اولویت در روستاها و نقاط محروم، مهارت‌آموزی، کمک به شناسایی و ایجاد زمینه‌های اشتغال برای جوانان اجرا می‌شود.

احسان‌پور خاطرنشان کرد: وظیفه همه مسئولان مهیا کردن بسترهای لازم برای فعالیت شرکت کننده در طرح هجرت است و این امر با همدلی و تعامل همه دستگاه‌های ذی‌ربط میسر می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: طرح هجرت 3 در نکا از اول تیر آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه دارد در قالب این طرح، کلاس‌های مختلف فرهنگی و اخلاقی نیز برای شرکت کنندگان در طرح در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول