اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) خبر داد

مرمت و بازسازی 400 مدرسه توسط بسیج سازندگی بوشهر

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) از مرمت و بازسازی 400 مدرسه توسط بسیج سازندگی استان بوشهر خبر داد.

مرمت و بازسازی 400 مدرسه توسط بسیج سازندگی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علی مهدیان شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون در عرصه‌های گوناگون حضوری درخشان داشته‌اند و همواره در موفقیت‌های نظام حضور داشته‌اند.

وی با اشاره به اهمیت اردوهای هجرت افزود: اردوهای طرح هجرت 3 تجمع جوانان مؤمن و متشرع است و باید این جوانان تقویت شوند.

جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) خاطر نشان کرد: امر جهاد امر بسیار مقدسی است و این جهاد گاهی به صورت جهاد علمی، گاهی نظامی و گاهی هم تلاش برای خانواده است.

مهدیان تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این اردوها، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و محرومیت‌زدایی در کشور است که این امر در برازجان با همکاری سازمان‌ها و نهادهای مختلف در دو اردوگاه ویژه برادران و خواهران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: بسیاری از دانش‌آموزان ما در رشته‌های مختلف استعداد بالقوه دارند که با شرکت در اردوهای طرح هجرت، ابتدا استعدادهای آنها شناسایی و سپس به استعداد بالفعل تبدیل می‌شوند به طوریکه جهادگران سال گذشته، امروز خود شاغلانی در سطح جامعه هستند.

جانشین بسیج سازندگی استان با اشاره به بازدهی بالای طرح هجرت 3 اذعان کرد: در سال گذشته مبلغ 200 میلیون تومان برای برگزاری این اردوها در استان هزینه شد که خوشبختانه ما شاهد بازدهی زیاد آن تا سطح یک میلیارد تومان بودیم.

مهدیان از مرمت و بازسازی 400 مدرسه توسط بسیج سازندگی بوشهر خبر داد و افزود: در ماه جاری عملیات اجرایی 400 طرح مربوط به مرمت و بهسازی مدارس با اعتبار 3 میلیارد ریال در قالب طرح‌های هجرت در سطح استان آغاز شده که انتظار داریم به خوبی انجام شوند.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان بسیجی تلاش فوق‌العاده‌ای برای موفقیت این طرح دارند که قابل ستایش است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول