به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ارزیابی نهایی تعهدات خیرین مدرسهساز اداره کل آموزش و پرورش استان تهران مشخص شد.
بر پایه این گزارش، با ارزیابی به عمل آمده از سوی کارشناسان خیرین مدرسهساز استان تهران و بر اساس اطلاعات دریافتی از مناطق طبق مستندات ارائه شده و تعهدات خیرین مدرسهساز، مجمع خیرین مدرسهساز آموزش و پرورش شهرستان ورامین توانست برای دومین سال متوالی عنوان نخست را به خود اختصاص دهد.
ستاد بزرگداشت مقام معلم ورامین رتبه دوم استان تهران را به خود اختصاص داد
نتایج نهایی ارزیابی ستاد بزرگداشت مقام معلم استان تهران اعلام شد.
در ارزیابی به عمل آمده از سوی ستاد بزرگداشت مقام معلم استان تهران، ستاد بزرگداشت آموزش و پرورش شهرستان ورامین توانست رتبه دوم استان را بهدست آورد.
مدیر آموزش و پرورش ورامین در گفتوگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: ورامینیها به دلیل دارا بودن پیشینه مذهبی و ولایی همواره جزو پیشتازان امور خیر از جمله مدرسهسازی هستند و این موضوع باعث افتخار برای آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسهساز شهرستان ورامین است.
مجتبی عرب عامری گفت: در طول سالهای گذشته خیرین نیکاندیش مدرسهساز 19 مدرسه در سطح این شهر احداث کردهاند و توانستهاند گامی مهم و تأثیرگذار در اجرای اهداف آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش بردارند.
وی در ادامه بیان داشت: هماکنون پنج مدرسه جدید توسط خیرین مدرسهساز در سطح ورامین در حال احداث است که تعدادی از این مدارس تا ابتدای سال تحصیلی جدید به بهرهبرداری میرسد.
عرب عامری وجود آیات فراوان قرآنی در مورد اهمیت علمآموزی را از جمله عوامل رویکرد خیرین به مدرسهسازی دانست و اظهار داشت: نقش عمدهای که خیرین مدرسهساز در اعتلای علم ایفا میکنند، غیرقابل انکار است.
رئیس آموزش و پرورش ورامین افزود: اجرای طرح پسانداز نیکیها نیز از دیگر طرحهای مدرسهسازی است که طی آن دانشآموزان خیر پساندازهای کوچک خود را در راستای کمک به امر مدرسهسازی اختصاص میدهند.
عرب عامری در پایان اظهار امیدواری کرد که در سایه تلاش خیرین مدرسهساز که بازوی دولت در تأمین فضای آموزشی است، شاهد بالندگی بیش از پیش آموزش و پرورش باشیم.
انتهای پیام/ب20/چ3000