اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیّرین مدرسه‌ساز کشور:

135 هزار نفر عضو مجمع خیّرین مدرسه‌ساز کشور هستند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیّرین مدرسه‌ساز کشور گفت: مجمع خیّرین مدرسه‌ساز کشور در حال حاضر دارای 135 هزار عضو است.

135 هزار نفر عضو مجمع خیّرین مدرسه‌ساز کشور هستند

به گزارش فارس از خرم‌آباد، محمدرضا حافظی عصر امروز در جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز بروجرد، با اشاره به فعالیت مجمع خیّرین مدرسه‌ساز در خارج از کشور، گفت: مجمع خیّرین مدرسه‌ساز خارج از کشور دارای 900 عضو در کشورهای مختلف است.

وی با بیان اینکه به دنبال تشکیل مجمع خیّرین در کشورهای کانادا، آمریکا و انگلستان نیز هستیم، افزود: ساخت مدرسه برای دانش‌آموزان ایرانی خارج از کشور از فعالیت‌های این مجمع است.

رئیس مجمع خیّرین مدرسه‌ساز کشور با اشاره به اینکه مجمع خیّرین مدرسه‌ساز کشور در حال حاضر دارای 135 هزار عضو است، گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده زمینه مشارکت 12 میلیون دانش‌آموز در امر مدرسه‌سازی فراهم می‌شود.

وی ضمن دعوت از همه خیّرین به این امر مقدس گفت: امر مقدس سازندگی خیّرین در عرصه مدرسه‌سازی نه تنها در داخل کشور نیست، بلکه در خارج از کشور نیز فعالیت گسترده‌ای دارند.

در ادامه رئیس آموزش و پرورش بروجرد گفت: آموزش و پرورش خاستگاه فرهنگ و تمدن کشور است و باید مورد حمایت همه‌جانبه قرار گیرد.

فرج‌الله شاهوردی‌زاده افزود: بسیاری از مدارس با توجه به طرح تحول بنیادی باید یک نوبته شوند، ولی برای تحولی که در راه داریم، خیلی از مدارس شهرستان دو نوبته هستند.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول