اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف جلب مشارکت خیرین

کمیته شناسایی خیرین مدرسه‌ساز قروه تشکیل شد

خبرگزاری فارس: در نشستی در فرمانداری قروه راهکارهای جلب مشارکت بیشتر خیرین در راستای مدرسه‌سازی بررسی شد.

کمیته شناسایی خیرین مدرسه‌ساز قروه تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، فرماندار قروه پیش‌ازظهر امروز در این نشست اظهار داشت: با اقدامات خیران مدرسه‌ساز در امر مقدس مدرسه‌سازی هم‌اکنون در کشور به مرز خودکفایی نزدیک شده‌ایم.

نادر فخری اعمال خیرین مدرسه‌ساز را الگویی مناسب برای صدور به سایر کشورهای جهان دانست و گفت: الگوهای زیبا و شایسته‌ای در کشور ما وجود دارد که مدرسه‌سازی خیرین از جمله این الگوها بوده و لازم است به سایر کشورها نیز صادر شود.

وی افزود: خیران به‌عنوان معماران آسمانی حق بزرگی بر گردن ما دارند و در دنیای مادی انسان‌های فرشته صفتی هستند که به آثار رشد دانش در جامعه آگاهی دارند.

وی گفت: خیران با روح و قلب انسان‌ها سر و کار دارند و برای ماندگاری روح متعالی انسانی با مال خود جهاد می‌کنند.

 مدیر آموزش و پرورش قروه هم در این نشست با اشاره به اینکه مشارکت خیرین قروه‌ای از 200 میلیون تومان در اولین جشنواره به بیش از 700 میلیون تومان در جشنواره پنجم افزایش یافته است، گفت: ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز قروه اوایل تیرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

هاشم ناظمی جلال با اشاره به اینکه در حال حاضر 91 باب مدرسه در این شهرستان قدمتی بیش از 22 سال دارند و 45 مدرسه نیز در بین سال‌های 68 تا 75 احداث شده که بافت این مدارس تخریبی و هزینه نگهداری این مدارس بسیار زیاد است.

مدیر آموزش و پرورش قروه در ادامه با اشاره به اینکه 44 مدرسه این شهرستان نوساز است، گفت: 20 باب آموزشگاه همچنان به‌صورت چرخشی اداره می‌شود که این امر با طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش مغایرت دارد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول