اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانش‌آ‌موزان

12 مدرسه شهرستان باغملک بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغملک از مرمت و بازسازی 12 مدرسه این شهرستان در تابستان امسال خبر داد.

12 مدرسه شهرستان باغملک بازسازی می‌شود

مسعود فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باغملک اظهار داشت: اردوهای هجرت 3 ناحیه بسیج باغملک همزمان با آغاز بکار در سطح استان در این شهرستان آغاز شد.

وی افزود: طرح هجرت 3 در شهرهای باغملک و صیدون از یکم تیر ماه با حضور تعدادی از دانش‌آموزان بسیجی، معلمان آغاز شد و قرار است تا 15 شهریور ماه 12 مدرسه در این طرح مرمت و بازسازی شوند.

فلاحی هدف از این طرح را انجام کارهای فرهنگی برای دانش‌آموزان، پرکردن اوقات فراغت آنان و کمک به آموزش و پرورش در زمینه نوسازی مدارس عنوان کرد و گفت: یک‌هزار و 199 نفر از دانش‌آموزان در تابستان امسال در طرح هجرت 3 شرکت می‌کنند که با کمک آنها 12 مدرسه رنگ‌آمیزی، زیباسازی و شعارنویسی می‌شود.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان و مربیان شرکت کننده در اردوهای هجرت 3 توسط بسیج دانش‌آموزی ثبت‌نام و گروه‌بندی شده و به صورت گروه‌های 25 تا 30 در مدارس به تفکیک دختر و پسر مشغول فعالیت هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغملک خاطر نشان کرد: 30درصد شرکت کننده در طرح هجرت 3 شهرستان را دختران و 70 درصد را هم پسران تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه‌ فاصله دورترین مدرسه تا مرکز شهر 30 کیلومتر است، گفت: هم اکنون مرمت، بازسازی و زیباسازی مدارس سمیه، شهید طباطبایی، دکتر بهشتی ابوالعباس، کوثر، دکتر حسابی روستای گرگرو شهید فهمیده از توابع شهرستان باغملک در حال اجراست.

فلاحی ادامه داد: همچنین تعدادی از دانش‌آموزان بسیجی این منطقه در حال مرمت و بازسازی مدارس شهر صیدون شامل مدرسه‌ شهید دمساز روستای دره زرد، سمیه، شهید خدارحمی طلاور، انقلاب رودزیر، شهید برهمند دره بنیاب و مدرسه امام صادق(ع) صیدون هستند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول